Beantwoord

Geen KPN meer, wel betaald

  • 19 August 2019
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik heb vanaf 13/6 GEEN KPN MEER WANT IK BEN NU BIJ ZIGGO IK HEB VAAK GENOEG GEBELD DAT ER TEVEEL GELD VAN MIJN REKENING IS AF GEHOUDEN .IK BEN HET NU WEL ZAT DAT IK ZOLANG OP MIJN GELD MOET WA HTEN DAT IK TE VEEL BETAALD HEB IK HEB HIER EEN BEWIJS DAT IK VAN KPN ALLEEN NOG MAAR MIJ HANDE HEB .EN VAN AF 13/6 2019 GEEN GEBRUIK VAN JULLIE. INTERNET EN TV BEDANKT IK HOOP DAT DIT SNEL WORDT AFGEHANDELD MEVR DERISSEN BEUKEVELD

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 August 2019, 08:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @diny derissen ,
je hebt (per abuis?) geschreven met de CapsLk stand aan, pas dit s.v.p. aan, dit kun je door r.o. op de 3 ... te klikken en dan op bewerken.
nee hoor @Jan-D hij/zij bedoeld hiermee schreeuwen
en dat lost niks op hier op het forum
Hoi Allemaal en @peter-keetfm

Hij zou zomaar een zij kunnen zijn. 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen Diny, welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat je bent overgestapt naar Ziggo, maar dat er alsnog door ons geld is afgeschreven van je rekening. Over het algemeen krijg je eventueel teveel betaalde kosten terug via de slotfactuur. Als dat bij jou nog niet is gebeurd kijk ik dit graag verder voor je na. Dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Klik dan ook hier, en vul je forumprofiel in. Plaats, als je dit gedaan hebt, even een reactie in dit topic. Dan kom ik er zo snel mogelijk bij je op terug.