Beantwoord

Geen mobiel internet in het buitenland

  • 26 February 2019
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Dag, als ik over de grens ga is mijn 4G weg, dit is afgelopen oktober begonnen. Moet er wel bij vertellen dat het om een zakelijk abonnement gaat.
Mijn privé abonnement werkt wel goed.

Kunnen jullie iets voor mij betekenen, als ik op het forum lees heeft het te maken met de roaming die niet aan staat!
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 February 2019, 20:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Theo tB, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Allereerst moet ik aangeven dat wij op dit Forum als medewerkers geen zakelijke gegevens kunnen inzien. Je kan jouw vraag ook stellen op het zakelijke KPN Forum of via 0800-0105.

Wel kan ik wat tips geven, wat betreft roaming en internet in het buitenland.
  1. Zet 4G uit, controleer of 3G wél werkt.
  2. Zet automatisch netwerk selecteren uit en selecteer handmatig een netwerk (test er 2 of 3)
Bij zakelijke abonnementen, die op naam van de werkgever staan, kan het ook zo zijn dat roaming niet toegestaan is en vanuit KPN geblokkeerd wordt. Dit kan je altijd laten controleren 😉 Hopelijk is het snel opgelost!

Reageer