Beantwoord

geen monteur

• 1 oktober 2012
  • 9 reacties
  • 9437 keer bekeken

Reputatie 1
als ik hier de berichten lees ben ik bang dat ik vandaag geen TV en Geen Internet met Telefoon heb

en ook geen oude provider meer

ik vraag me nu toch 1 ding af waarom komt KPN niet gewoon zijn afspraken na ik zal bezoek krijgen tussen 13 en 15 uur om 15:45 met kpn gebeld en raad eens ze krijgen de planning niet te pakken

erg ongeintreseerde persoon aan de telefoon die volgen mij al weet wat ik weet er komt vandaag geen monteur

icon

Beste antwoord door Cornelis 1 oktober 2012, 17:10

Beste ams-nl,

In de eerste plaats excuus dat de monteur niet is gearriveerd op de genomineerde tijd.

Indien de monteur nog niet om 18:00 PM is gearriveerd vraag ik je graag om mij via een privébericht je klantnummer, postcode, huisnummer en een bereidbaarheidsnummer (bijvoorbeeld 06) toe te zenden.

Na ontvangst van de gegevens zullen wij het oppakken.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
2 de keer weer gebeld om 16:30 aan de telefoon gewacht tot 16:50

een andere persoon meer geintreseerd vertelde om 16:50 de monteur beld u in 5 minuten  nu 17:10 en raad eens niet gebeld door de monteur

word nog spannend

Reputatie 7
Badge +11
Beste ams-nl,

In de eerste plaats excuus dat de monteur niet is gearriveerd op de genomineerde tijd.

Indien de monteur nog niet om 18:00 PM is gearriveerd vraag ik je graag om mij via een privébericht je klantnummer, postcode, huisnummer en een bereidbaarheidsnummer (bijvoorbeeld 06) toe te zenden.

Na ontvangst van de gegevens zullen wij het oppakken.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 1
monteur geweest om 17:20

en geweldig de monteurs die om 08 uur zijn geweest hebben mij niet aangesloten in de wijk centrale

en de monteur die hier in huis was kan dat niet die is alleen voor in huis

dus nu geen internet alleen via me mobiel

geen TV

en geen  telefoon waar de monteur steeds op probeerde te bellen geweldig ze bellen je op je        nummer die nog niet is aangloten

en als we pech hebben en dat heb ik altijd met dit soort dingen heb morgen ook nog niks maar we zullen zien als het in orde komt dan meld ik me weer ik houd jullie ook morgen op de hoogte

maar tussen haakjes KPN dit is echt slordig en jammer

Reputatie 1
Zo vandaag 11 uur 30 ff gebeld met KPN

geweldig hoe rustig deze mensen blijfen als je toch wat geprikeld beld

ja ja ik bergijp uw verhaal maar wij kunnen hier ook niks aan doen beld u om 16 uur maar terug als u geen signaal heeft maar om 16 uur sturen jullie niemand meer naar die wijk kast

klopt maar dat zetten wij er hem weer in voor morgen monteur moet het vandaag doen en als hij het vandaag niet doet

dan doet hij het mischien morgen ik vermoed dat de ervaring  als klantenservice je huid toch wat dikker maakt

maar kortom ik heb nog geen signaal

en een bang vermoeden dat dit ook niet komt vandaag

Ik ben er nu wel uit dat KPN denkt dat de rest van de bevolking zwak begaaft is en dat we geloven in sprookjes 

kom op en doe jullie werk eens serieus

en KPN is nog steeds dat log orgaan van jaren geleden

sorry dat ik me ff laat gaan maar zo voel ik het na de gesprekken en lezen van dit forum

de mensen willen wel maar de hokjes* passen niet inelkaar

* = afdelingen

Reputatie 1
Even een Update tot nu toe

ook ben ik er achter dat de duivel er mee speeld en waarom zal je denken

wel nu door mijn gedram hier en daar en de hulp van ons forum Admin Cornelis en en neef bij KPN had ik hier zwetend en hijgend 2 monteurs aan de deur met de woorden Uw schopt nog al tegen heel wat deuren

Hi Hi dat klopt

maar toch wint de duivel er ging heel wat mis met mijn aansluiting

als 1 ste hadden gisteren reggefiber moeten zien dat mijn aansluiting niet goed was (pats stuk)

ten 2 de hadden die vogels bij de klanteservers iets meer door moeten vragen en op pikken wat ik hun vertelde over dat 2 de lampje wat niet brande geen signaal dus

toen had de monteur die niet tussen 13 uur en 15 uur kwam maar om 17:15 een monteur de wijkcentrale in moeten sturen want die gasten werken wel langer dan 17 uur

en nu een dag later komen er 2 monteurs die mij ook hebben proberen te bellen op me vaste nummer wat nog niet is aangesloten door glasvezel all in one

ik heb maar 5 x me mobiele nummer gegeven aan die gasten en dan toch weer me vaste nummer geven hoe dom kunt je zijn 

dom dus erg blonD met hoofd letter D

kortom ga ik vanavond mijn  vrouw pesten door haar te vertellen dat ons vaste tv avond GTST bevoorbeeld niet door gaat

ook kan zij  niet bellen met de kinderen om daar over te klagen KPN bedankt voor de boze blik van mijn vrouw omdat ik wilde overstappen van XMS naar KPN

morgen hoop ik hier te melden dat de storing in mijn aansluiting is verholpen

Reputatie 1
Ondanks de inzet van Cornelis en nog wat mensen zoals onze Monteur

heb ik nog geen signaal 

maar ik heb wel monteurs

en dat is  al meer dan wat andere hebben  maar ook deze monteurs lopen aan tegen een log KPN orgaan

monteur belt met KPN wil graag een poortwissel mmmm dat is een probleem kan niet nu meschien nog wel aan het einde van de dag maar ze denken nu al dat het vandaag niet meer zal gaan maar we hopen het beste net als gisteren

ik loop langzaam rood aan

3 dagen om mij aantesluiten 3 dagen gewoon niet te bedenken en dan als ik hier lees er mensen zijn die al weken met storing leven

kort om de snelle aansluiting bij KPN kost mij nu al 3 snipperdagen moet ook steeds me afspraken die ik op deze dagen gepland had verzetten

nog wat uitspraken van KPN

1. Glasvezel van KPN : razendsnel en betrouwbaar       nu na een paar dagen moeite mee om dit te geloven
  2. Haal de toekomst in huis                                            had ik maar bleek bij mij moelijk te gaan
  3. bel nu al voordelig met kpn                                        klopt niet bellen is erg voordelig
  4. download nu nog sneller fils en muziek                     met dezesnelheid voor ik 80 ben me eerse mb binne
  5. kijk nu al 10 HD zenders                                            had ik er maar 1
maar goed ik houd uw nog op de hoogte hoe het verder gaat

Reputatie 1
Deze klucht gaat nu weer verder op 4 oktober (morgen dus ) zal het kpn suppersnel internet met bellen  en TV het lukken om een aansluiting aantegaan in 4 dagen of lopen we zo door naar vrijdag na het weekend paar maanden

ben nu echt terleur gesteld in het bedrijf KPN echt geen woorden meer voor ik ben boos geweest met het gemak dit bedrijf met onze vrijedagen om gaat  triest gewoon dat om 13 uur 15 ze al weten dat vandaag de aansluiting niet meer ging lukken in overleg een nood paket opgehaald in de stad een digitenne doosje en een dongel met let wel 150 mb internet om zo toch wat te kunnen doen

ik moet nu wel zeggen dat ik spijt heb van mijn overstap

:womansad: morgen kijken we weer verder

Reputatie 1
Zo het is nu 12 uur the day after the day's

als ik de balans op maak van deze 4 dagen

op maandag had ik TV en Internet met telefoon van XMS tot reggefiber kwam de spullen van XMS weghalen

vanaf dat punt is ergens iets fout gegaan  maar ik krijg gewoon mijn aansluiting niet rond

ik raad ook ieder aan die dit wel wil gaan doen GLASVEZEL van KPN neem eerst een maand vrij

neem ziggo extra als backup voor die maand of haal vast een digitennekastje zodat je gwoon kan TV kijken

voor Telefoon jammer daar heb geen oplossing voor ja gewoon mobliel bellen

internet vraag of je voor die tijd aan de buren of ju op hun internet mag zolang jij nog geen internet heb

Glasvezel en overstappen doe het niet

Reputatie 1
Zo joepie we hebben internet TV en let wel ook Telefoon

en dat in de tijd van een dag of 4

ik wil hierbij wel melden dat er wel mensen waren werkzaam bij KPN en daarbuiten  die wel erg hun best hebben gedaan 

Cornelis en onze huis monteur van Glasvezel 

Jongens bedankt 

voor de rest ieder met problemen succes 

Reageer