Beantwoord

Geen netstroomadapter geleverd FTU

  • 16 May 2021
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 1

Vrijdag is bij kennissen glasvezel aangelegd. Het glasvezelkastje (mediaconverter)hangt netjes, alleen is er geen netstroomadapter aanwezig. Is dit een bepaalde werkwijze of zijn ze deze vergeten achter te laten?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 May 2021, 17:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Als het net aangelegd is dan is het een dummy. Pas als het abonnement aktief is komt het echte glasvezelkastje. Kan je een foto plaatsen van wat er nu is?

Reputatie 1

Het is exact dezelfde als ik heb hangen(zie foto). Alleen ontbreekt bij hun de zwarte netstroomadapter.

 

Badge +19

Hum dan zou het vergeten kunnen zijn. Is de betreffende verbinding wel opgeleverd? Eventueel even bellen met 0800-0402. Gratis nummer van de klantenservice. 

Reputatie 1

Verbinding is denk ik nog niet opgeleverd. Ze gaan pas over paar weken verhuizen, maar een monteur is niet meer nodig. En beetje duur om die alleen voor een netstroomadapter langs te sturen xd. 

Hoi @JeroenCop . Bij menig verhuizing of glasoplevering is het wel wenselijk dat een installatiemonteur komt. (zeker als die automatisch isingeboekt).

Ogenschijnlijk kan de verbinding werken maar op de achtergrond kan het dan best zijn dat de zaak niet goed geactiveerd wordt en dan krijg je later vervelende issues. 

Aangezien jij niet de contractant bent is het misschien verstandig om jou kennissen hun vraag hier te laten stellen, mocht er onduidelijkheid zijn. Ik zoek het graag uit. 

Reputatie 1

Ik hoopte eigenlijk gewoon dat die adapter even opgestuurd kon worden. De reden dat ik het regel is omdat hun er geen verstand van hebben, maar ik gaat ze wel weer laten bellen en hopen dat het dan goed komt.....