Afgelopen vrijdag heb ik met jullie gebeld om een abonnement voor internet + tv af te sluiten, ik sprak met Stefan ***. Deze vertelde mij dat ik op 1 november zou worden aangesloten. Toen ik aangaf dat ik dit te lang vond duren omdat ik net verhuisd ben en er daarom vanaf wilde zien vertelde deze werknemer dat hij mij een noodpakket zou opsturen en dat ik deze de dag er na zou ontvangen. Dit noodpakket zou er voor zorgen dat ik tot 1 november gratis gebruik kon maken van jullie internet en ik “alleen de stekker in het stopcontact” zou moeten drukken om hier van gebruik te kunnen maken.
Zaterdagavond tegen 8 uur nam ik contact op met de klantenservice en een andere werknemer gaf mij aan hier geen informatie over te kunnen vinden. Ik dacht dat het misschien nog niet verwerkt was dus besloot het weekend af te wachten.
Zojuist heb ik met een 3e werknemer contact gehad en deze gaf mij aan dat ik helemaal geen recht heb op een noodpakket en dat uw werknemer mij afgelopen vrijdag dit nooit had mogen aanbieden.
Erg vervelend allemaal, maar dit neemt niet weg dat ik aan de hand van zijn belofte het abonnement heb afgesloten. Ik ben nu op zoek naar iemand die mij verder kan helpen. Ik wil niet tot 1 november zonder internet in mijn nieuwe woning zitten.
Hoe gaat het nu verder? Heb ik gewoon pech gehad met de werknemer die mij geholpen heeft en zit ik tot 1 november zonder internet? Gebeurd er iets anders?
Graag hoor ik van jullie.
Met vriendelijke groet,
Kevin
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel