Beantwoord

Geen NTU kastje

  • 9 July 2020
  • 5 reacties
  • 243 keer bekeken

Hallo!

In ons nieuwbouw appertement zit een kpn glasvezel aansluitpunt. We hebben via kpn een internetbundel afgesloten en hebben inmiddels de experiabox thuis ontvangen. Helaas ontbreekt nog een NPU-kastje. 

Onze pagina om de bestelling te volgen blijft tevens staan op het punt dat de bestelling voorbereid wordt, waardoor het inplannen van een afspraak met een monteur niet mogelijk is (zie foto). 

Ons abbonement gaat in per 24 juli, maar we willen dan ook graag direct gebruik kunnen maken van ons internet.

Ontvangen wij nog een NPU thuis en kunnen wij dit zelf aansluiten? Of komt deze met een monteur? Indien deze met een monteur komt,  hoe kunnen wij een afspraak plannen, aangezien onze eigen pagina blijft hangen op wordt voorbereid.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 July 2020, 21:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @TwanW,

Soms is het mogelijk om snel aangesloten te worden door af te zien van je wettelijke bedenktijd. Dit is niet mogelijk met een overstapservice oid. Meestal is altijd wel 3 weken na bestelling.

De monteur neemt de NT voor je mee. Deze klikt ook de NT op de FT. Dit mogen klanten niet zelf doen, aangezien dit schade kan opleveren bij ondeskundig gebruik en dit loopt flink in de papieren. 

Maar we hebben nog geen mogelijkheid tot het maken van een afspraak met een monteur. En onze wettelijke bedenktijd is al afgelopen, we hebben 2 weken geleden al ons abbonement afgesloten. De eerste datum die we konden kiezen was pas 24 juli.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @TwanW,

Vreemd, dat zal wel moeten kunnen lijkt me. Heb je je forumprofiel toevallig al aangevuld met je gegevens? 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Twan, welkom op het forum. 

Ik zie dat er inmiddels al een afspraak is ingepland, op 24 juli tussen 8 en 10 uur. Herken je dit?

Reputatie 7
Badge +24

Twan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.