Sinds 2 maanden zijn wij klant bij KPN, maar de beloofde internetsnelheid wordt draadloos niet gehaald (13 Mbps in plaats van 100 Mbps) en we kunnen met Nintendo Network niet online gamen.
Via de Nintendo 3DS werkt de eShop, de vriendenlijst en de internetbrowser wel, maar we kunnen bij bijvoorbeeld Mario Kart 7 niet online gamen. Op dit forum en andere fora al gezocht naar oplossingen: UPnP aanzetten: werkt niet, DMZ: heeft als gevolg dat er helemaal geen verbinding meer wordt gemaakt met Nintendo Network en poorten openzetten heeft geen nut.
Daarover zojuist met de klantenservice gebeld waar wordt gezegd dat "wij deze 'randapparatuur' (het betreft toch echt de Experia Box v8 van Arcadyn) niet ondersteunen en dat je maar op het forum moet kijken, daar kunnen ze je verder helpen", terwijl op de KPN-website het 'online gamen van de toekomst wordt beloofd', maar gezien de reacties op dit forum kan KPN (niet alleen bij Nintendo Network, maar ook bij Xbox Live en PSN) dit niet waarmaken.
Daarnaast word je aan de klantenservice afgewimpeld met "dat de wet voorschrijft dat 85% van de internetsnelheid bedraad moet worden gehaald".
Ik wil toch echt online kunnen gamen met KPN, zoals beloofd op de website.
Iemand oplossingen?