Beantwoord

geen overstapservice

  • 4 October 2019
  • 4 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik ga overstappen v Xs4all nr KPN maar nu krijg ik bericht v KPN dat mijn oude provider al is opgezegd en ik geen gebruik kan maken vd overstapservice.

inmiddels wel brief ontvangen dat oude abonnement eindigt.

Moet ik nog een bepaalde actie ondernemen die normaalgesproken dr de overstapservice gedaan zou worden of kan ik gewoon afwachten tot kpn is geinstalleerd?

alvast dank

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 October 2019, 10:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @CornelisVeth. Wat leuk om te lezen dat je een abonnement hebt afgesloten bij KPN. Ik zoek graag voor je uit of er nog een actie vanuit jouw kant wordt verwacht. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @CornelisVeth. Wat leuk om te lezen dat je een abonnement hebt afgesloten bij KPN. Ik zoek graag voor je uit of er nog een actie vanuit jouw kant wordt verwacht. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Beste Vikash,

Bedankt voor je reactie en ik heb mijn klantnr achterhaald en ingevuld in mijn profiel samen de andere gegevens.

 

alvast dank

 

mvg niels

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagegekeken. Ik zie dat je hebt aangegeven dat je van onze overstapservice gebruik wil maken. Het verzoek is afgewezen omdat er foutieve gegevens zijn doogegeven. KPN heeft geprobeerd om contact met jou op te zoeken om deze gegevens met jou te controleren. Helaas is dat niet gelukt en hebben we daarom een e-mail naar jou verstuurd op 03 oktober. Hierin staat dat wij de huidige aanbieder benaderd hebben om de contracten te laten beeindigen. KPN heeft van de vorige provider het bericht ontvangen dat er al een verzoek tot opheffing van jouw contracten was. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen jou doorverbinden met de juiste afdeling om dit verder met jou te bespreken. 

Reageer