Beantwoord

Geen retourdoos ontvangen

  • 26 June 2019
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Ook nog geen retourdoos ontvangen en die zou ik graag willen

RST86

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze


icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 June 2019, 20:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @RST86. Welkom op het forum! Ik zal een retourdoos toesturen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een retourdoos toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb mijn gegevens ingevuld

mvg Robin
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een retourdoos toegestuurd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Ik heb zojuist een berichtje gehad, bedankt voor de service
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @RST86! 🙂

Reageer