Beantwoord

Geen service en kan de klantenservice niet bereiken

  • 4 January 2020
  • 9 reacties
  • 133 keer bekeken

meer dan een uur in de wacht, nu nog steeds, monteur zonder kennis en geen service, chatten kan niet, mailen kan niet, niet best! restaurant met haperende wifi waardoor geen pin, geen bestellingen en chaos. contact met klantenservice ook niet mogelijk...klacht indienen ook niet!

 

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel niet uw gegevens verwerken. Probeer het later nog eens. Of neem contact op met onze Klantenservice.

×

Controleer hieronder de gegevens. Via de knop 'Vorige' kunt u uw gegevens nog aanpassen. Als u op de knop 'Verstuur' klikt, gaan we uw aanvraag verwerken.

Uw klacht

Waar gaat uw klacht over?

Storing 

Betreft

Afhandeling van uw storing 

Over welk product hebt u een klacht?

Anders 

Anders, namelijk

internet 

Ordernummer Serviceopdracht (optioneel)

 

Toelichting

al anderhalf tot twee weken haperende wifi, steeds contact gezocht, meting, overleg etc. Geen verbetering. Grote problemen in ons restaurant, we kunnen dus geen bestellingen doorgeven via de handhelds naar onze kassa, met klachten tot gevolg. Na de zoveelste reset en meting eindelijk een monteur. Op zaterdagmorgen om 08:00 uur. Meneer gaf zelf aan dat hij niet voldoende kennis had om het op te lossen. Hij is bijna twee uur geweest en nu is onze Bospub gast (wifi voor de gasten) helemaal niet meer te krijgen, nog erger dus. Nog steeds haperende wifi en maandag komt er pas een nieuwe monteur, dit kan toch niet. ik zit nu al meer dan 40! minuten in de wacht te wachten omdat de monteur aangaf dat we telefonisch misschien nog een oplossing kunnen vinden. ik kan jullie een schermafbeelding hiervan laten zien ,erg frustrerend allemaal, ik ben dus al drie en een half uur bezig met niets! We gaan een zeer druk weekeinde in en had toch echt na gisteren verwacht dat het kundig zou worden opgelost en dat jullie monteurs in dienst hebben die kennis van zaken hebben. Ik verwacht een toekoming in de kosten want dit kost mij en ons personeel onnodig tijd om de problemen met wifi op te lossen. En dan heb ik het nog niet eens over de chaos die steeds ontstaat omdat gasten niet kunnen pinnen, bestellen etc.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 January 2020, 12:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

ik zit nu inmiddels 1 uur en 8 minuten te wachten, had net eindelijk een medewerker aan de lijn die zo terug zou komen. heb nog 10 minuten muziek gehoord maar sta nu stil nog steeds in de wacht

Reputatie 7
Badge +28

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Badge +19

Dit lijkt me niet echt een consumentenprodukt maar een zakelijk produkt.  Als dat zo is dan zit u verkeerd hier en moet u op zakelijke forum zijn.

Reputatie 7
Badge +28

Scherp @Joep1965 , 

 

@vandermeiden

Dit is de link naar het zakelijk forum : 

https://zakelijkforum.kpn.com

Reputatie 7
Badge +24

restaurant met haperende wifi waardoor geen pin, geen bestellingen en chaos.

Misschien is het dat verstandig om eens een eigen router aan te schaffen. De Experiabox van KPN is voornamelijk bedoelt voor particulieren gebruik. Niet geschikt om een bedrijf met intensief netwerkgebruik op te laten draaien. En het lijkt me ook dat een bestel/kassasysteem niet afhankelijk is van internet. Als internet er een paar dagen uit ligt, moet uw bedrijf toch gewoon doordraaien? 

Beste,

 

ik wil alles wel aanschaffen maar ga er toch van uit dat als hier monteurs van KPN komen zij het juiste advies en materiaal kunnen aanleveren.

hierbij het seintje dat het profiel is aangepast

inmiddels contact gehad met een medewerker aan de telefoon en ik wordt teruggebeld.

Reputatie 7
Badge +28

@vandermeiden Fijn dat je je profiel hebt gevuld, maar mogelijk is het handiger om jouw vraag te stellen op het zakelijk forum : 

https://zakelijkforum.kpn.com

Hier in dit forum hebben de moderators alleen inzage in de dossiers van particuliere klanten. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @vandermeiden, welkom! Wat ontzettend vervelend dit zeg :-(. Ik heb je gegevens gecheckt, maar zie inderdaad dat dit een zakelijke aansluiting betreft. Je zult hiervoor inderdaad met de zakelijke collega's contact op moeten nemen. Dat kan via het forum, waar Joep en Noordzee naar linken, maar hopelijk word je gewoon teruggebeld en is het snel opgelost!

Reputatie 7
Badge +28

@vandermeiden

Gewoon even uit interesse: 

Is de monteur op bezoek geweest? Zijn de ergste problemen inmiddels opgelost?  Draait het weer een beetje in het restaurant?