Beantwoord

Geen signaal op experiabox v10

  • 4 April 2019
  • 5 reacties
  • 2519 keer bekeken

Hey! Ik heb toevallig hetzelfde probleem. Power en wireless branden groen, internet en eco niet, services brand oranje en L1/L2 branden beide niet.

Ik heb gelezen dat dit betekent dat er geen signaal binnenkomt, maar ik heb dat ding al 2 jaar en gisteren kapte het er opeens mee. Het lijkt mij dus sterk dat het aan de bedrading ligt?
Tevens mijn dsl kabeltje vervangen, maar het werkt nog steeds niet.
Nu heb ik een nieuwe modum gekregen omdat de oude kapot zou zijn volgens klantenservice, maar het werkt nog steeds niet :(

Iemand enig idee wat het kan zijn?

admin: eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 5 April 2019, 18:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@Jimin Hoi! Welkom op het forum.
Oh jee! Ik begrijp dat je zonder diensten zit? Laten we samen kijken of we dat zo snel mogelijk kunnen oplossen. Je hebt een nieuw modem ontvangen en die proberen aan te sluiten? En toen weer geen signaal? Waar zit jouw hoofdaansluitpunt en hoe ziet dat er uit? Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven?

Voor spoedzaken adviseer ik 0800 0402 aangezien het forum een langere reactie tijd heeft.
Hoi @Erwin_ ! Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet weet waar mijn hoofdaansluiting zit :s dit is alles wat ik kan vinden

Reputatie 7
Badge +30
Waar gaat dat andere kabeltje heen, Jimin? Degene die uit het muurkastje komt. Vul ook nog even je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we samen kijken wat er aan de hand is.
Hoi @Jimin . Ik keek in je profiel en de postcode + huisnummer geeft helaas geen resultaat. Op dat adres is bij KPN, de afgelopen jaren geen actief abonnement geweest. Kan het zijn dat je een typefoutje hebt gemaakt? Of is er sprake van een verhuizing? (in dat geval wil ik héél graag de adresgegevens van het vorige adres weten) Kun je anders eens een recente factuur bekijken? Hier staat een klantnummer op . Zou je die in je profiel kunnen zetten en mij een seintje geven? Laat maar weten, ik help je uiteraard graag verder!
Ik heb verder niks meer gehoord en ga er van uit dat het via andere weg is opgelost. Als dat niet zo is, laat het weten en dan help ik je verder!