Wij zijn van Ziggo overgestapt naar KPN. De monteur (KPN) is hier 10 mei geweest om het glasvezel aan te sluiten. Dit kon niet worden afgemaakt omdat er geen signaal zou zijn. Hij heeft toen gebeld met KPN Netwerken en er zou binnen 3 dagen een monteur komen om de kast buiten te patchen, zodat er signaal zou zijn. Dit kon niet eerder omdat dit gebied in beheer is van Van Gelder Netwerken. Ik heb de volgende werkdag gebeld (met KPN Netwerken) om te controleren of deze afspraak reeds gemaakt was met Van Gelder netwerken. Dit was NIET gedaan, en dit konden zij ook niet voor mij. Ik zou zelf met de aannemer moeten gaan bellen voor het maken van een afspraak. KPN heeft een contract met deze netwerkbeheerder, en laat de consument met ze bellen.
Ik heb de KPN helpdesk maar gebeld of zij mij misschien hulp konden bieden. Helaas ook daar weer van het kastje naar de muur gestuurd. Ze wilden wel een monteur van KPN sturen, maar wat ik heb daar in godsnaam aan als die monteur nog geen eens die kast buiten kan openen omdat het in een ander beheer is.
Vervolgens weer met van Gelder gebeld en een afspraak gemaakt. De monteur zou vandaag langskomen om het in orde te maken. Is dus niet komen opdagen. En heb ik eerst weer gebeld met de KPN helpdesk, wederom wilden zij een monteur sturen. Weer uitgelegd dat ik niets aan een monteur heb. KPN Netwerken stuurde mij wederom naar de netwerkbeheerder...Die gebeld, en vertelde mij dat ik morgen een nieuwe afspraak moet maken met de monteur…..
.Gaat allemaal lekker he!?!?! Nu zit ik dus nog steeds zonder internet en tv van kpn. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb het gevoel dat niemand weet wat hij/zij moet doen. Allemaal afdelingen die los van elkaar werken en nergens samenkomen.
Iemand een idee, behalve de glasvezelkabel en kpn modem aan de kant van de weg zetten?
Beste antwoord door Hanna_
Bekijk origineel