Beantwoord

Geen signaal op KPN-lijn

  • 5 February 2019
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Beste KPN,

Wij zijn sinds 27 juli de nieuwe eigenaren van een recreatie woning.

Ik heb via Telfort een internet en TV pakket ontvangen. Afgelopen zaterdag zou ik de installatie kunnen afronden maar er komt geen signaal binnen. Na veel gebel met Telfort- klantenservice zal volgende week er een monteur langskomen. Nu besef ik me ineens dat de vorige eigenaar met veel financiële problemen is vertrokken het het is goed mogelijk dat er facturen openstaan op de telefoonlijn op ons adres. Volgens mijn informatie hadden ze ook een contract met KPN betreft internet en TV. Het is maar de vraag of deze is opgezegd. Kan het zijn dat dit dus de installatie van ons Telfort abonnement blokkeert.

Wat moeten wij in dat geval ondernemen om alles weer op orde te krijgen?

(aangezien KPN niet telefonisch bereikbaar is voor klantvragen maar via dit forum)
icon

Beste antwoord door Marina_ 5 February 2019, 11:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Johan Grit, Wat leuk dat jullie sinds 27 juli eigenaar zijn van een eigen recreatie woning. Hopelijk een plek om lekker tot rust te komen! Wanneer je al een pakket hebt ontvangen en er kan een monteur langs komen, is er geen abonnement meer actief op jouw adres. Anders zou de aanvraag geannuleerd worden en hoort Telfort je er over te informeren. Het kan voorkomen dat een vorige bewoner de rekeningen niet op tijd heeft betaald, maar dan wordt het abonnement uiteindelijk doorverkocht aan een incassobureau. Ik kan dit verder niet nagaan, ik heb namelijk geen inzicht in de gegevens van Telfort en gegevens van de vorige eigenaar mag ik niet met je delen.

Voor nu zou ik de monteur van Telfort afwachten, mocht hij er niet uitkomen dan kan hij wel de juiste stappen ondernemen. Mocht je nog vragen hebben over de oplevering van jouw abonnement, dan kun je ze stellen op het forum van Telfort. 🙂
Dank u wel voor de informatie. Uw antwoord wilde ik graag horen en dit heeft mij al voldoende geholpen.

Reageer