Beantwoord

Geen signaal op telefoonkabel

  • 28 September 2019
  • 6 reacties
  • 373 keer bekeken

Ik heb zojuist onze telefoonkabel gevonden, waar hij uit de muur van de buren komt, maar hier staat geen spanning op. Ik heb geen telefoon abbonoment of iets maar ik zocht deze om te kijken of ik gebruik kan maken van VDSL voor mijn tv afsluiting van NLE. Kan hier gewoon spanning op worden gezet of is dit misschien afgesloten hier in denhaag?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 September 2019, 18:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Uit de muur van de buren. Dat klinkt toch een beetje raar. Weet je zeker dat da dan een originele aansluiting is? Heeft u er misschien een foto van?
Dit komt uit de muur naar het trappenhuis.

Reputatie 7
Badge +24
Ok. De foto staat op zn kant?

Wat voor gebouw is het? Flat? Appartementen? Voor de zekerheid: u heeft een apart eigen huisnummer?
De foto is gemaakt van bovenaf, waar het draad uit komt is de kant van het trappenhuis, van een appartement 2hoog, ja dit is mijn eigen appartement/huisnummer
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @MaaikeSchouten
Als je een abonnement neemt dan zorgt de provider (in jouw geval dus NLE) voor een werkende aansluiting.
Hier kun je zien welke snelheid je kunt krijgen:
Klik hier Vul je postcode en huisnummer in en je krijgt de gegevens.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Maaike, welkom op het forum.

Ik moet je helaas teleurstellen. In dit geval kan ik niets voor je betekenen. Sterker nog, ik mag het niet. Hiervoor moet je aankloppen bij de klantenservice van je eigen provider, in dit geval NLE. Zij moeten zorgen voor een werkend signaal en eventueel een monteur aansturen.

Ik hoop dat het lukt.