Ruim 2,5 week van te voren een verhuizing ingediend voor 5 augustus en op de dag van de verhuizing is de aansluiting niet of in ieder geval niet goed overgezet. We hebben alles bij elkaar wel zo'n tien keer gebeld waarbij men vol bleef houden dat er signaal op de aansluiting staat. Echter er werkt niets. De monteur zou komen maar dat duurt nog twee weken. Nu was er op 12 augustus toevallig een KPN monteur in de flat en was zo vriendelijk even te kijken en hij constateerde dat er helemaal geen signaal was. Dus een oude vrouw van 86 heeft twee weken helemaal niets geen tv en ook geen telefoon. Nu hebben we het gehele abonnement opgezegd en moet ze tot 17 september blijven betalen voor helemaal niets. KPN zorgt tussen 5 en 22 augustus niet voor signaal en als je dan opzegt moet je gewoon nog een maand doorbetalen. Dat het 2 weken moet duren voor er een monteur kan komen is natuurlijk al belachelijk. Bij het doorgeven van de verhuizing door ons gaf de medewerker van KPN ook aan dat een monteur voor deze verhuizing zeer waarschijnlijk onnodig was. Kortom nooit geen KPN meer
admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic