Beantwoord

Geen signaal, opgezegd en nog een maand doorbetalen.

  • 18 August 2019
  • 8 reacties
  • 176 keer bekeken

Ruim 2,5 week van te voren een verhuizing ingediend voor 5 augustus en op de dag van de verhuizing is de aansluiting niet of in ieder geval niet goed overgezet. We hebben alles bij elkaar wel zo'n tien keer gebeld waarbij men vol bleef houden dat er signaal op de aansluiting staat. Echter er werkt niets. De monteur zou komen maar dat duurt nog twee weken. Nu was er op 12 augustus toevallig een KPN monteur in de flat en was zo vriendelijk even te kijken en hij constateerde dat er helemaal geen signaal was. Dus een oude vrouw van 86 heeft twee weken helemaal niets geen tv en ook geen telefoon. Nu hebben we het gehele abonnement opgezegd en moet ze tot 17 september blijven betalen voor helemaal niets. KPN zorgt tussen 5 en 22 augustus niet voor signaal en als je dan opzegt moet je gewoon nog een maand doorbetalen. Dat het 2 weken moet duren voor er een monteur kan komen is natuurlijk al belachelijk. Bij het doorgeven van de verhuizing door ons gaf de medewerker van KPN ook aan dat een monteur voor deze verhuizing zeer waarschijnlijk onnodig was. Kortom nooit geen KPN meer

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 August 2019, 21:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19
Wat een barre ervaring zeg! Goed dat je hier het verhaal verteld. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.
Hoi @Peterk65 . Welkom op het forum.
Ik betreur dat het allemaal zo is gelopen. Helaas kan het soms een aardige tijd duren voordat er een monteur beschikbaar is. We proberen dit te verkorten. Ik kan me de beslissing wel indenken want je wilt niet zo lang zonder diensten zitten.
Kun je je profiel (van de persoon over wie het gaat) aanvullen en mij een seintje geven?
Erwin ik heb gegevens aangevuld
Mijn moeder en ik zijn zeer boos en dit heeft KPN nu alweer twee klanten gekost
Ik stap zelf namelijk ook over over een kleine twee maanden
Dat kan ik heel goed begrijpen, @Peterk65 . Ik wil hierin een voorstel doen. Ik stuur je een privébericht. Kun je daar op reageren?
Dat is goed hoor
Voor de meelezers. Peter en ik zijn tot een nette afspraak gekomen. Zodra zijn slotfactuur binnen is, geeft hij mij een seintje en regel ik de rest.

Je zou je belofte nu na kunnen komen volgens mij en de terugbetaling gaan regelen 

Mvg

P van Katwijk 

Dank voor je seintje. Ik heb een credit ingevoerd en de details heb ik je via privébericht gestuurd. :-)