Beantwoord

Geen sms ontvangen dat ik pakket kan installeren

  • 6 December 2019
  • 7 reacties
  • 260 keer bekeken

Badge

Hoi, ik heb mijn installatiepakket binnen en de verbinding zou gisteren 4 december gemaakt zijn maar ik heb nog steeds geen sms ontvangen waardoor ik de apparatuur aan kan sluiten. 

icon

Beste antwoord door Ton051977 7 December 2019, 15:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ton051977 
Gewoon aansluiten en proberen Ton.
Stekkers er in volgens de beschrijving en je zult zien dat het wel werkt.
Zodra alles werkt gaat het abonnement in.

Badge

Bedankt huistijger ik probeer het gewoon 👍

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Ton, is het inmiddels gelukt?

Zo niet, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Badge

Alles aangesloten maar het lampje van experia box v 10 a blijft oranje en de software kan niet worden geladen. Foutcode 307

Reputatie 7
Badge +24

Dat is vreemd, ik zie namelijk dat zowel de Experiabox als de televisieontvanger aangemeld zijn bij ons. Zou je zowel de Experiabox als de televisieontvanger willen resetten? Anders zullen we toch een monteur in moeten plannen. 

Badge

Het is inmiddels gelukt 😁 bedankt voor de tips 

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen. Graag gedaan uiteraard.