Beantwoord

Geen telefonie, slechte service

  • 13 January 2020
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Sinds 9-1-2020 aangesloten op KPN. Toegestuurd modem werkt niet. (dus ook gen vaste telefoon bereikbaar meer!! 9-1 gebeld “alles is goed aangesloten”. “morgen loop dag gaan we het een zetje geven, komt goed”. Er gebeurde niets.

10-1 weer gebeld: 10-1 weer gebeld: “alles is goed” “morgen zal het wel gaan werken”. Er gebeurde niets.

11-1 weer gebeld: “Er is al een Ticket gemaakt afdeling spoed en herstel” ”Er moet binnen 48 uur met u gebeld worden” “dus uiterlijk morgen” om de zaak op te lossen. Er gebeurde niets.

12-1 weer gebeld: “wel een ticket, maar geen spoed en herstel” “22-1 kan ik een monteur inplannen”

Door zelf mijn oude modem te installeren ondertussen wel internet.

Al die tijd geen vaste telefoon!!

Wie kan mij helpen hoe ik KPN wakker kan schudden?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Joep1965 14 January 2020, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Nieuwe KPNer sinds 9-1-2020 . Welkom op het forum.

Dat klinkt als een vrij hopeloze situatie. Ik wil graag met je meekijken. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Goedenavond Erwin,

Zo te zien bent u van KPN. KPN heeft al mijn info, elk tel. gesprek moet ik het ook weer noemen.

Als u daar werkelijk werkt, kunt u er alles inzien.

Het laatste tel. contact werd er aangegeven dat ik nog steeds door Back office / technische dienst gebeld zou worden (ondanks monteursafspraak). Zoals te verwachten “er gebeurt niets”.

Ik kan u wel de 4 namen geven en data en exacte tijden dat ik deze mensen gesproken heb, maar dat lijkt mij niet optimaal voor hun volgende beoordelingsgesprek. Op zich terecht oordeel: hopeloze situatie voor mij, hopeloze kwaliteit KPN.

Badge +19

Medewerkers mogen niet zelf op zoek naar uw gegevens. Dit is wettelijk verboden in de wet privacy . Dus invullen dan kan @Erwin_ aan de slag.

Goedenavond Joep,

Door wie wordt dit probleem veroorzaakt? Ik als slachtoffer “moet” 4x bellen (en de rest nog), Weer al mijn gegevens invullen (u weet wat er met gegevens gebeurt). Dit is een intern probleem van KPN. Waar KPN nu eindelijk zelf eens actie behoort te ondernemen.

De laatste die ik gesproken heb is dhr. Jos van G 13-1-2020 vanaf 18.50 uur. Daar kunt u contact mee opnemen om mijn gegevens te achterhalen. Trouwens: de telefoon gesprekken worden opgenomen “om de service te verbeteren”, dus u kan ook nog alles terugluisteren (vergeef mij het sarcasme aub)

Badge +19

Ik ben geen medewerker van kpn maar gewoon een klant. Nogmaals het is wettelijk verboden dat medewerkers in uw gegevens zoeken. U zult dit zelf in moeten vullen . Zoniet dan kunt u hier op het forum niet geholpen worden. Da's jammer want hier zijn de medewerkers erg goed.

Helaas gaan we er zo niet uitkomen. Ik hoop dat je probleem snel opgelost word! Mocht je toch door mij geholpen willen worden, wil ik je vragen je profiel in te vullen en hier een seintje te geven.