Beantwoord

geen telefoon...duurt al drie maanden

  • 8 November 2019
  • 7 reacties
  • 214 keer bekeken

Badge

In september hebben mijn man en ik ons abonnement verlengd.

We hebben twee nieuwe telefoontjes aangevragen.

Mijn man een Apple en ik een Samsung A70

Twee pakketjes kwamen binnen van KPN. Maar we kregen van KPN al een telefoontje dat mijn pakketje onjuist zou zijn.

Of we die terug willen sturen want er zou een samsung A50 afgetuurd zijn ipv een A 70.

Tientallen keren bellen en chatten. Tot heden nog NIETS !!!!!! wel betalen voor de Samsung A70 maar geen telefoontje hebben. Radeloos ben ik…...ga maar een stap hoger op. Mijn bedrijf lijd er onder en zelf ben ik er aardig geestelijk goed ziek van geworden. Je wordt als een gek behandeld, terwijl de fout bij KPN zelf ligt

icon

Beste antwoord door Maartje2903 19 November 2019, 11:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hallo @Maartje2903, welkom op het KPN forum. Ik lees je bericht met grote verbazing. Drie maanden? Ik kan me goed voorstellen dat je ten einde raad bent! Ik help je graag uit deze ramp. Zou je je forumprofiel willen invullen? Postcode + huisnummer, naam  dan kijk ik het meteen na. En ik zorg ervoor dat er meteen actie ondernomen wordt. Dit kan zo niet langer.

Badge

Hallo Nadia, blij dat er eindelijk een luisterend oor is.

Ik betaal en betaal maar, ik bel en chat maar verder gebeurd er niets.Mijn gegevens zijn:

*****
*****
*****

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Reputatie 7

Hallo @Maartje2903, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik ga er meteen werk van maken. Ik duik nu in je dossier, om te kijken wat er allemaal is gebeurd. En, hoe we dit zo snel mogelijk oplossen. Want, hier moet snel een eind aan komen.  Je hoort zo snel mogelijk van me :)

Reputatie 7

Hey @Maartje2903, daar ben ik weer. Zo te zien, is het grotendeels opgelost en kunnen we het juiste toestel naar je verzenden. Je hebt op 8 november een creditnota ontvangen, waar we het teveel betaalde bedrag terug hebben gestort. Super irritant dat het zo lang heeft moeten duren, sorry daarvoor. Ik laat zo een mobielexpert contact met je zoeken,  zodat we het recht kunnen zetten. Het toestel zal spoedig bij je komen :) 

Reputatie 7

Hallo @Maartje2903, mijn collega heeft je gisteren een aantal keren proberen te bellen. Helaas zonder resultaat. We bestellen graag het toestel voor je, en zorgen ervoor dat deze snel bij je komt. Kun je in je forumprofiel je bereikbaarheidsnummer opgeven? Ik hoor van je :) 

Badge

Hallo Nadia, eindelijk heb ik te horen  gekregen dat het inderdaad opgelost is. Ik was radeloos geworden, echt waar.

Je voelt je niet begrepen, voor de gek gehouden en ik werd niet geloofd!!!

Nu dankzij jou is het eindelijk gedaan met de nachtmerrie.

Hartelijk Nadia van KPN, ben je zeer dankbaar

Reputatie 7

Graag gedaan @Maartje2903. Super fijn dat het is opgelost! :grinning:  

Reageer