Beantwoord

Geen Track & Trace ontvangen voor mijn pakket

• 28 juni 2016
  • 2 reacties
  • 532 keer bekeken

Beste KPN,

Vandaag 28-06-2016 zou mijn pakket worden opgeleverd. Ik kan helaas mijn pakket niet volgen nadat ik wel een SMS heb ontvangen dat mijn pakket nu binnen 2 werkdagen zou worden afgeleverd op mijn adres.

Dit pakket had ik natuurlijk al moeten hebben, maar telefonisch wisten ze ook niet waarom dit fout gegaan is en dat ik dan vandaag het pakket zou ontvangen? Maar in de SMS stond binnen 2 werkdagen. En op de pagina 'Status van uw bestelling' staat bij 'Stap 2. Voorbereiding':
- Uiterlijk 3 dagen voor 28-06-2016 ontvangt u uw installatiepakket.

Dus ik zit nog steeds met de vraag van wanneer wordt mijn Alles-in-1 Standaard nou daadwerkelijk geleverd, want zoals de pagina al gezegd heeft - Uiterlijk 3 dagen voor 28-06-2016 ontvangt u uw installatiepakket. graag verwacht ik een antwoord tegemoet. We blijven nog wel vrienden hé? :)

Met vriendelijke groet,
Aaron
icon

Beste antwoord door Paul_ 1 juli 2016, 16:10

Ik heb niets meer van je gehoord @Beerschoten-92 maar als ik hier in de systemen kijk is het pakket geactiveerd. Dus ik ga er dan ook vanuit dat het allemaal is goed gekomen :)

Als je toch nog vragen hebt weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen @Beerschoten-92, welkom op het nieuwe forum!

Als een nieuw abonnement op 28-06-2016 wordt geleverd dan zou je het pakket al wel moeten hebben natuurlijk. Ik zoet het graag voor je uit!

Reageer je op mijn privébericht ? Dan duik ik de systemen in!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @Beerschoten-92 maar als ik hier in de systemen kijk is het pakket geactiveerd. Dus ik ga er dan ook vanuit dat het allemaal is goed gekomen :)

Als je toch nog vragen hebt weet je ons te vinden!

Reageer