Beantwoord

Geen tv en internet

  • 4 April 2020
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Vandaag heb ik geen signaal. Modem gereset en systeem al 2 keer opnieuw opgestart. Geen resultaat. 
telefonisch contact niet mogelijk of wachttijd van meer dan kwartier. 
slechte service, kpn. En dat heeft niets met geduld van mijn kant te maken. 
ik wil telefonisch contact op 06-********

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 April 2020, 11:05

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi, heb je wel internet, vaste telefoon? Ofwel: werkt je aansluiting wel?

Wat krijg je op je tv ontvanger te zien? Foutmelding? Is ie aangesloten m.b.v. een DVS.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Geen tv- en radiozenders, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik ben helaas niet in de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen, daar is het Forum niet het juiste medium voor. Maar we helpen je uiteraard wel graag zo snel mogelijk verder, om je problemen op te lossen.

Net als Peter ben ik benieuwd of het alleen om televisie/radiozenders gaat.. Of heb je ook problemen met WiFi, bekabeld internet, evt. vaste telefonie (oftewel, alle diensten doen het niet)? 
- Indien het om alle diesten gaat, wil je dan je Experia Box (witte KPN modem) eens controleren of alle lampjes hier nog wel op branden in de groene kleur.
- Indien het gaat om alleen je televisie en radio op de televisie, dan ben ik benieuwd welke foutmelding je krijgt. Is dat geen signaal en heb je interactieve televisie? Controleer dan of je op het juiste inputkanaal zit, door middel van het knopje helemaal linksonder op de afstandsbediening (vierkant met een pijltje erin). Net zo lang tot je het juist kanaal hebt gevonden waarop je tv-ontvanger aangesloten zit.

Mocht je er alsnog niet uitkomen, vul dan je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en geef ons even een seintje!

Reputatie 7

Hey @Geen tv- en radiozenders , het is hier al een tijdje stil. Werkt alles naar wens? Als je nog vragen hebt dan lezen wij die graag. We staan hier voor je klaar :) 

Reageer