Beantwoord

Geen tv en internet

  • 22 September 2021
  • 29 reacties
  • 253 keer bekeken

Badge

Geen tv geen internet niets. Heb modem stroomloos gemaakt en weer aangedaan maar kom.niet verder dan 3 groene lampjes waarvan de eerste blijft knipperen

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 September 2021, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Badge

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marcella, welkom hier. 

Wat raar dit, ik zie namelijk dat internet wel zou moeten werken. Zou je de modem ook willen resetten door het resetknopje op de achterkant met een tandenstoker ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan. 

Zou je daarna ook kunnen proberen of je wel internet hebt op een laptop of computer die met een kabel is aangesloten?

Het snelste is overigens om even met ons te bellen op nummer 0800 0402, dan kunnen ze daar gelijk alles uitmeten en de nodige acties ondernemen.

Badge

Allemaal al gedaan. Komt morgen monteur. Vind alleen zo gek dat ik zit te kijken en het ineens wegvalt. Internetknopje blijft knipperen dus ook geen tv. Raar gedoe 

Badge

Heb trouwens nieuw modem.

Reputatie 7
Badge +20

Inderdaad raar gedoe @Marcella 54 :thinking:

Gelukkig komt er morgen een monteur, die zal alles even goed gaan onderzoeken! Laat je weten of alles weer in orde is na dat monteursbezoek? 

Badge

Hoi Maja alles opgelost. Vraag me niet wat hij heeft gedaan het werkt weer. Oh oh hij doet het ineens weer niet. Tijd 12.25 uur

 

Badge

Nu weer wel tv en internet. Gedoe 

Reputatie 7
Badge +10

Als het internetlampje knippert, zoekt hij de verbinding van buiten. Dan heb je dus nog geen internet/tv. Is dit glasvezel of koper?  Ik zie dsl kabel dus denk koper. Lijkt los contactje als het steeds wegvalt.

 

De 1e 4 lampjes moeten blijven branden als je internet en tv hebt. Wifi lampje mag wel knipperen. Dat geeft alleen maar aan dat er wofi overdracht plaatsvind.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Marcella, we zijn nu een tijdje verder. Is het nu wel stabiel gebleven? 

Badge

Hoi Alex ja tot nu toe gaat het goed. Dank je 

Badge

Alex laat het nou gisteren toch weer 2x gebeuren. Dus echt goed geloof ik niet. 

Reputatie 7
Badge +24

Het ging nog zo goed! :disappointed_relieved:

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Dan ga ik even kijken wat er aan de hand is. 

Badge

Gedaan

Badge

En om 20.33 uur weer geen tv en internet

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marcella, ik zie dat er contact met je is geweest of in ieder geval een poging. Zou je dit kunnen bevestigen? 

Badge

Hoi Alex ik weet van niets. Geen contact gehad 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb hier aan de bel getrokken en hoop dat dit morgen wordt opgepakt! 

Badge

Alex zeg dan maar meteen dat het nog steeds gebeurt dat blauwe scherm. Gister 2 of 3x zelfs.

Groetjes marcella 

Reputatie 7
Badge +24

Heb ik gedaan, ik zie dat ze jou niet hebben kunnen bereiken en dat ze je voicemail hebben ingesproken. 

Badge

Ja hoor net mijn voice mail. Luister bijna nooit daar naar. Wat moet ik nu doen dan. Vandaag ook weer blauw beeld gehad. Dank je

Reputatie 7
Badge +24

Welke instructies heb je in de voicemail gekregen? Een telefoonnummer met pin code die je terug moet bellen of het bericht dat ze het morgen weer proberen? 

Badge

Tel nummer en incident nummer

Reputatie 7
Badge +24

Dan stel ik voor om morgen met dat telefoonnummer te bellen zodat ze verder kunnen. 

Badge

Ok ga ik doen . Dank je

Reputatie 7
Badge +24

Ok ga ik doen . Dank je

Gelukt?Â