Beantwoord

Geen TV op laptop en telefoon app

  • 27 July 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Wat een waardeloze organisatie die KPN als je een probleem hebt.

Geen telefoon nummer te vinden want als je via de website een storing wilt melden gaat je dat niet lukken. Ik kom iedere keer op dezelfde nutteloze site terecht. Ook dit forum is er zo eentje. Daar kom je dan ook terecht. Volgens website is er geen storing op mijn postcode. Internet werkt anders kon ik dit niet maar op mijn iPhone SE en op Macbook krijg ik het niet meer voor elkaar om gewoon tv te kijken. Ik krijg alleen melding terug na enig geduld dat je eens andere moet inloggen. Ook dat gedaan maar KPN lijkt niet meer te snappen wie ik ben. Wie heeft dit probleem ook. 27-07-2020 15:05 uur.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 August 2020, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @De La Tete, welkom op het forum. 

Dit hoort zeker niet zo. Je kunt dus op geen enkel apparaat inloggen op iTV online? Zowel op de app als op deze website? 

Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je bijvoorbeeld zit op je MacBook? 

Zou je ook je gegevens willen invullen? 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

De La Tete, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â