Beantwoord

geen tv signaal meer via bekabelde aansluitng op Experia V10 Router

  • 17 April 2019
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Sinds een paar weken telkens onderbrekingen van TV signaal en uiteraard gebeurt dit ook bij spannende voetbalwedstrijden.

Scherm zegt: temporarely no signal.

ondernomen activiteiten:
Glasvezel loskoppelen van sroomnet en glasvezelkast
Reset modem
opnieuw opstarten modem
stroomloos maken modem
Service knop ingedrukt
Deze acties herhaaldelijk uitgevoerd

Na het opnieuw opstarten modem komt het beeld soms weer terug maar valt dan al spoedig weer uit.
Glasvezel 50/50 iptv box
Voorheen geen probleem met iptv box tot 2 weken terug beeld en geluid begonnen te haperen
icon

Beste antwoord door gercar 19 April 2019, 00:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @gercar, welkom! Dat moet je niet hebben natuurlijk.. Merk je op zo'n moment ook dat er minder/andere lampjes knipperen/branden op het modem? Goed dat je al zoveel getest hebt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan meet ik in ieder geval je lijn door en kijk ik of ik de oorzaak kan vinden.
Inmiddels is de storing verholpen door KPN/Reggefiber. Glasvezel signaal was onderbroken en is inmiddels hersteld
Reputatie 7
Badge +30
Heel goed! Fijn dat je het even liet weten en een fijn weekend gewenst!