Beantwoord

geen tv, telefoon en internet meer

  • 20 February 2021
  • 69 reacties
  • 955 keer bekeken

Badge +1

Hallo we hebben in eens geen verbinding meer alles al resten gedaan maar modem branden ook maar 3 lampjes zie foto 

Glasvezel modem brand wel 3 lampjes continu is dat goed zie foto

En tv deze code 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 February 2021, 17:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

69 reacties

Badge +1

Hallo help ik heb geen WiFi geen telefoon en geen tv galsvezel modem brand wel zie foto

Volgens mijn is de experia box V8 stuk lampjes van tv en internet zijn uit enz enz 

Heeft u een storings nummer 

Reputatie 6
Badge +9

@Tonny56 

Zet je glasvezel eens uit voor 2 minuten.

In de tussen tijd ook je V8 uit zetten.

Hierna glasvezel weer inzetten en dan de V8 (rustig laten opstarten)

Reputatie 7
Badge +17

Goed dat je contact opneemt, @Tonny56! Hebben de tips van tonymelony nog geholpen? Als het niet gelukt is, kijk ik uiteraard graag even mee. Laat je het dan weten?

Voor een snellere oplossing kan ik je trouwens aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Badge +1

Nee mijn glasvezel modem is stuk denk ik maakt hoop lawaai kan daar iemand voor komen heb deze los gehaald 

 

Badge +1

Of mijn experia box is stuk of de glasvezel modem wat nu

Reputatie 7
Badge +20

Het is wat moeilijk te zien op de foto's maar als het netwerklampje (onderste) op je glasvezelkastje uit is of achterlangs schijnt ziet het glasvezelkastje je experiabox niet. Dan kan het de moeite waard zijn die rode kabel nog even te vervangen voor een andere (korte) netwerkkabel.
Het is sowieso niet de bedoeling je glasvezelkastje zo uit elkaar te halen, die is namelijk eigendom van de kabelbeheerder.
Ik zie overigens dat je inmiddels een collega gesproken hebt en een monteur langs krijgt dinsdag. Laat ons vooral weten hoe het gaat!

Badge +1

Ja contact gehad maar zou een bundel krijgen voor eventueel tv kijkn via hotspot streamen van iPhone naar tablet 

Badge +1

Nog niet gehad 

Badge +1

waarom moet ik tot dinsdag wachten waarom geen storings dienst weekend wel betalen voor internet tv telefoon maar servers is waardeloos kpn

en zou een bundel krijgen voor tv te kijken iPad nou moet het nog krijgen waar blijft dat

en mijn vrouw werkt thuis die kan niet tot dinsdag wachten vind haar baas niet leuk dus graag actie Kpn 

  

Badge +1

Glasvezel modem nu helemaal stuk was er klaar mee had wel wat meer servers verwacht van zo’n groot bedrijf 😢😢😢

Badge +1

Draad kapot geknapt glasvezel modem en nu tot dinsdag wachten das niet normaal en dat nu in het weekend 

storing was gebeurd tijdens boodschappen doen toen we thuis kwamen helemaal niks meer erg vreemd 

glasvezel modem was vanaf het begin al krakkemikkig vond ik nu dus helemaal overleden 

met mogen zullen wel kosten aan zijn verbonden maakt niet uit maar waarom niet eerder weekend storing hebben wij ook op ons werk 

Reputatie 7
Badge +20

De afspraak is helaas niet te vervroegen @Tonny56 maar ik zie dat je de bundels gelukkig al wel hebt!

Badge +1

Waar staan die dan

Badge +1

Laat de monteur ook gelijk andere glasvezel modem mee nemen oude is gesneuveld helaas

Badge +1

Herhaling 

 

Laat de monteur ook gelijk andere glasvezel modem mee nemen oude is gesneuveld helaas

Badge +1

En wanneer krijg ik deze modem 

Nieuw modem heet KPN Box 12: klaar voor nog betere wifi!

de huidige is zo onhandig stekkers zitten aan de achterkant je moet steeds het hele apparaat er af halen en de ophanging is waardeloos onhandig paar keer bijna er af gevallen 

 

Hallo @Tonny56 , KPN vervangt alléén defecte modems en modems die niet meer aan de eisen van de tijd voldoen volgens de richtlijnen van KPN.

Met het loshalen van het glasvezelmodem maak je ook geen beste beurt bij KPNNetwerk.nl, de eigenaar van het glasvezelgebeuren c.q. infrastructuur.

Als je de boel gewoon had laten zitten, de glasmodem even minimaal 2 minuten van de stroom had gehaald en daarna de V8 een fabrieks-reset had gegeven had alles misschien gewoon weer gewerkt.

Je kun tijdelijk de mobiel als wifi hotspot instellen zodat je vrouw toch kan internetten.

 

 

Badge +1

Ja leuk verhaal hier boven maar jullie waren moeilijk bereikbaar gratis nummer moeilijk te vinden anders had ik dit voor de tijd geweten 

Als je de boel gewoon had laten zitten, de glasmodem even minimaal 2 minuten van de stroom had gehaald en daarna de V8 een fabrieks-reset had gegeven had alles misschien gewoon weer gewerkt.

En misschien was het beter geweest om glasvezel modems te verzegelen 🤔

Ja leuk verhaal hier boven maar jullie waren moeilijk bereikbaar gratis nummer moeilijk te vinden anders had ik dit voor de tijd geweten 

Als je de boel gewoon had laten zitten, de glasmodem even minimaal 2 minuten van de stroom had gehaald en daarna de V8 een fabrieks-reset had gegeven had alles misschien gewoon weer gewerkt.

En misschien was het beter geweest om glasvezel modems te verzegelen 🤔

Hallo @Tonny56 , je gaat toch ook niet lopen 'klooien’ met de gas-, licht- en watermeter of de coax-aansluiting van de kabelboer?

 

Badge +1

We gaan het mee maken anders weet ik het ook niet meer Hopelijk valt het mee en kosten nou dat is maar zo Als het maar verholpen wordt ivm Thuis werken vrouw 👩 

Reputatie 4
Badge +5

Nee mijn glasvezel modem is stuk denk ik maakt hoop lawaai kan daar iemand voor komen heb deze los gehaald 

 

Waarom losgemaakt?? Die vezels zijn al fragiel maar op foto’s branden er 3 lampjes groen power en up en download en netwerk groen 😉

nu ook kans dat kpn dit in rekening brengt 

 

tv het niet deed logisch want op de foto van modem brande lampje van iTV niet groen en internet waarschijnlijk ff modem uit en weer aan had voldoende geweest

 

Badge +1

Ja is nu eenmaal gebeurd goed les voor volgende keer 

ja weet heb er niet zoveel aan maar het is zo ook dat van in rekening brengen dat zijn de consequenties nu een maal 😥

Draad kapot geknapt glasvezel

Dat verbaast me niets met deze illegale demontage. Zeer waarschijnlijk kan nu de monteur van dinsdag DAT ook niet oplossen. Voor het glasvezeldeel moet er een monteur van uit KPN NetwerkNL komen om het montagepunt te herstellen. 

Totaal zinloos ook die demontage; op eerder foto brandden gewoon ook alle lampjes nog dus was de montageplaat én de NT niet stuk. Nu dus wel….

Badge +1

Ja dat weet ik nu wel en die opmerkingen jullie kant meermalen  is ook niet nodig zijn ook dreigend het is gebeurd goede les voor mijn kant 

maar het kan toch gewoon verholpen worden maakt niet uit wat de kosten zijn 

 

 

Badge +1

Jullie zijn ook wel moeilijk bereikbaar dat gratis nummer van jullie anders was het wel anders gelopen denk ik