Beantwoord

Geen verbinding meer met wifi nadat Experia Box zonder stroom heeft gezeten. DHCP op statisch

  • 15 June 2021
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Hoi,

Ik heb het probleem met mijn mobiel Samsung A6 dat nu geen IP adres kan opvragen. En mijn laptop aangeeft wel Wifi maar geen internet… De tablet en andere mobiel werken wel gewoon. Ik heb DHCP op statisch staan (kan niets anders kiezen) maar werkt soms wel en soms niet. Hoe is dit op te lossen?

Ter info problemen zijn ontstaan nadat een stekkerblok was gevallen in de meterkast en de Experiabox nacht zonder stroom heeft gestaan.

Ter info: in heb 2 KPN Wifi versterkers (ronde) erop aangesloten.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door MvR100 17 June 2021, 14:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MvR100, welkom op ons forum!
Wat voor experiabox heb je precies? Als dit geen V10a is is het belangrijk dat Wifi uit staat op je experiabox.

Kun je het netwerk ook eens verwijderen van je toestel en opnieuw toevoegen?
Dat je DHCP op statisch hebt staan kan ook problemen veroorzaken. Waarop heb je dit zo ingesteld staan?

Hoi Thomas bedankt voor je bericht. Ik ben er achter door dingen uit te sluiten. En het bleek te ontstaan bij verbinding met het super Wi-Fi punt. Dus opnieuw beide geïnstalleerd en probleem is opgelost! 

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!