Beantwoord

Geen verbinding meer na installatie van nieuwe Experia box v10.

  • 17 May 2019
  • 7 reacties
  • 155 keer bekeken

Nieuwe Experia v10 box van KPN box ontvangen en geïnstalleerd omdat vorige box niet werkte. Ping vanuit centrale met oude box, toch geen internetverkeer. Daarom stuurde KPN vandaag 17 mei een nieuw exemplaar. Deze is geïnstalleerd zoals het hoort. Alles lijkt te werken, juiste lampjes werken. Toch geen internet?
nu stuurt KPN morgen monteur langs,
herkent iemand dit probleem ?
icon

Beste antwoord door Nicolaas29 20 May 2019, 15:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Betreft het een Experia Box V10 of een Experia Box V10A?
Op de buitenkant staat alleen Experia V10 box.
op het serienr etiket staat ook: Servivepakket ZTE H369, of dat iets zegt?
Moet zijn ‘servicepakket’. Whats in a name?
Reputatie 7
Ik zou eigenlijk geen problemen verwachten met een V10 (zonder A).
Heb je op geen enkel apparaat Internet of alleen op Android apparaten?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Nicolaas29, sorry voor de late reactie. Heeft de monteur het probleem kunnen verhelpen? En weet je ook wat de oorzaak was van de storing?
Goedemiddag, de monteur is geweest, het bleek een poort verbinding buiten het gebouw (appartement) te zijn. Wel merkwaardig dat de software dat niet opvangt.
Deze monteur vertelde dat hij zo'n zelfde storing eerder op de ochtend ook had verholpen.
Klinkt mij allemaal wat primitief zo te horen.
Enfin, alles doet het nu weer.
Er was geen internet-, geen telefoon- en geen tv-verbinding.
Derhalve moest er op de Iphone met 3G gewerkt worden, verder was er niets mogelijk. Einde verhaal.
Reputatie 7
Badge +28
Als alle lampjes werken zou je ervan uit kunnen gaan dat de verbinding in orde is. Inderdaad merkwaardig. Maar, goed om te horen dat het probleem inmiddels is verholpen 🙂

Reageer