Vraag

Geen verbinding meer sinds de KPN Box 12 is aangesloten

  • 30 January 2023
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Hallo, na vervanging van mijn oude (Telfort) modem door de KPN Box 12 heb ik geen internetverbinding meer. De eerste paar dagen werkte het wel gewoon, maar nu maakt de modem geen verbinding meer met DSL via de kabel. Resetten, heropstarten, nieuwe DSL stekker en kabel hebben niet geholpen. Wat kan ik doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @willybe en welkom hier op ons forum :) 

Dan lijkt er toch iets meer aan de hand te zijn wanneer je nu ook met een nieuw modem problemen met je verbinding ervaart dus goed dat je hier melding van maakt. Als jij je forumprofiel in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan dan duiken we hier graag dieper in. Horen graag weer van je!

Hoi @JanZ_ , volgens mij heb ik nu ingevuld wat relevant is. 

Reputatie 7

Dank je @willybe, ik heb gekeken naar de verbinding en ik kan ook geen contact krijgen met het modem. Hoe is het modem aangesloten met het aansluitpunt, is dat met een directe kabel of zit er iets tussen? En hoe lang is deze?

Het kan hiervoor ook makkelijker zijn om ons te bellen, dan kan de verbinding direct met jou nagekeken worden. Dat gaat sneller dan via het forum. We zijn bereikbaar op 0800-0402.

Hoi @Jasper , bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en krijg een nieuwe modem opgestuurd. Hopelijk is dat de oplossing.