Beantwoord

Geen verbinding, probleem met verdeelkast

  • 3 July 2019
  • 8 reacties
  • 333 keer bekeken

Sinds de landelijke 112- storing op 24 juni j.l., heb ik geen internet/tv meer.
Vele malen gebeld met KPN en wat me steeds verteld wordt is dat de verdeelkast niet open kan en de monteurs dus niks kunnen herstellen.
Op mijn vraag wie de kast dan wel open kan maken, krijg ik vage antwoorden:
een extern bedrijf
gebouwenbeheer van kpn

Niemand kan me vertellen hoe lang dit nog gaat duren.
Volgens één van de monteurs zouden er diverse kasten in het land geblokkeerd zijn.

Ik bel bijna dagelijks en dat vinden de heren van het callcenter niet prettig, ze worden steeds onbeschofter.

Hoe kom ik er nu achter wanneer de storing verholpen wordt?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bronwyn 5 July 2019, 10:00

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Bronwyn

Wat vervelend dat je storing ervaart met de diensten van KPN. Ik begrijp uit je verhaal dat het probleem nog niet is opgelost? Ik heb inmiddels je probleem doorgezet naar een KPN moderator, en die pakt het dan op. Vind het een vreemd verhaal dat de klantenservice zegt dat de kast niet open kan, en dat de monteur niks kan doen. Ik hoop dat een KPN moderator snel reageert. Is het niet vandaag dan morgen, kan ik je eventueel nog helpen?
Bedankt voor je reactie!
Sinds dinsdag kan ik via een dongle op mijn computer en sinds gister via digitenne weer tv kijken.
Kan ik mijn opgenomen programma's met digitenne ook terugkijken en zo ja hoe?

Groetjes, Carolien
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Bronwyn Goed dat je hier even aan de bel trekt. Als ik het zo lees speelt er het nodige, vooral op de achtergrond, waar jij de dupe van bent. Kan ik nog met je meekijken of ben je al in contact met de juiste partijen?

Ik vermoed dat je een noodpakket hebt gekregen, om de periode zonder diensten te kunnen overbruggen, gezien je vraag over Digitenne en de dongle gaat. Met Digitenne kun je geen opgenomen programma's terugkijken, helaas. Trouwens: hoe vaak je ook belt: je hoort natuurlijk altijd netjes te woord te worden gestaan. Ik vind het bijzonder vervelend om te lezen dat jij dat anders ervaart.
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Bronwyn is het op deze manier iets duidelijker wat @Bart_ hierboven aangeeft? Of zit je nog met vragen? Laat het gerust weten, want we zijn er om je te helpen. 👍
Bart en Dennis hartelijk dank voor jullie reacties! Als het goed is komt er een monteur tussen 10 en 12 die precies weet hoe de verdeelkast open gaat. Eerder vanmorgen sprak ik een (andere) monteur die voor iemand anders in die kast moest weten en toen lukte het hem nog niet de kast te openen..
Ik heb daarna gebeld naar dat speciale nummer en de telefonist vertelde me dat de monteur die naar mijn adres komt instructies krijgt hoe hij de kast moet openen. Ik ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Bart_ Hoe is het afgelopen? Is alles nu zoals het moet zijn? Ik lees het graag!
Hoi Bart,
Ja alles werkt weer en ik krijg de wettelijke vergoeding plus een kadobon van 20 euro.
Komt het door jou dat het ineens allemaal geregeld werd?

Vanmorgen zag ik overigens wel weer een monteur bij die kast, die er niet in kon. Ik heb hem toen gezegd dat hij moest kiezen uit D en PUG of zoiets en ik geloof dat hij daar iets aan had maar weet het niet zeker.
Zou wel grappig zijn geweest als ik hèm kon helpen. :-)

Groetjes,
Carolien
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Bronwyn Fijn dat alles weer goed werkt en dat je zo goed geholpen bent. Nee, ik heb eigenlijk niets meer gedaan dan je mijn hulp aanbieden. Ik wil natuurlijk niet met de eer strijken van het goede werk dat een collega.voor je heeft gedaan 😉

Reageer