Vraag

Geen verbinding via Experia Wifi op ps4

Ik heb sinds kort Experia Wifi op zolder aangesloten en heb daardoor ook op zolder snelle wifi. Alleen op de ps4 lukt het niet op met het internet te verbinden, omdat de verbinding te traag is. Waarom heb ik op andere apparaten wel snel internet, maar op de ps4 niet?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

5 reacties

Goedemiddag @Vikash,

De ervaring die @maxxlr heeft met de Experia WiFi i.c.m. PS4 ervaar ik ook. Helaas is het voor mij niet mogelijk om de PS4 bekabeld aan te sluiten op de Experia WiFi (staat op een andere kamer). Daarnaast heb ik geprobeerd om een draadloze verbinding op te zetten met de Experiabox, maar ook dit heeft hetzelfde resultaat. De enige manier waarop ik nu online kan gamen is via een hotspot op mijn telefoon.

Ik heb reeds contact gehad met de klantenservice van KPN, maar daar was de klacht nog niet bekend.

Hopelijk is er spoedig een oplossing.
Reputatie 7
Badge +12
Goedemiddag @arnoud99 en @M-user. Welkom op het forum! Wat vervelend dat jullie geen WiFi verbinding tot stand kunnen brengen op de PS4. Het lijkt op een probleem tussen de PS4 en de Experia WiFi. Dit zal door onze technische dienst verder uitgezocht moeten worden. Ik zal dit intern doorzetten om het verder te laten onderzoeken. Zodra ik een antwoord krijg op deze vraag, deel ik het met jullie.
ik heb hetzelfde probleem.
Een draadloze verbindingsset aanschaffen en probleem is alweer opgelost.
Reputatie 7
Badge +12
Bedankt voor jullie geduld. De ontwikkelaars zijn nog bezig om het uit te zoeken. Het is voor ons echter nuttig als we ook wat dieper kunnen kijken. Daarbij kunnen we jou hulp goed gebruiken. Mocht je bereid zijn om actief met ons te testen, laat dan je gegevens achter op het KPN Forum profiel en geef dit dan aan in het veld Persoonlijke opmerking samen met een telefoonnummer waar je goed op te bereiken bent. Dan weten we dat we je kunnen benaderen als we specifieke tests met je zouden willen doen.

Geef in het topic even aan als je het profiel hebt in- of aangevuld, daar krijgen we geen automatische meldingen van.☺

Reageer