Vraag

(geen VPN verbinding na de installatie van de V10A)

  • 31 March 2019
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

gelukkig werkt het weer.
hartelijk bedankt!

ik heb nog wel een opmerking:
het is wel vreemd dat als je de KPN belt dat je dan niet gelijk de klacht kunt melden en dat het dan opgelost wordt. je moet dan ook nog wel de juiste persoon aan de telefoon krijgen die je de tip van het forum geeft. maar als je de weg eenmaal weet te gaan en het opgelost wordt is het snel opgelost. fijn!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Top, @Polka! Heel graag gedaan! Dit is gelukkig een situatie die niet zo vaak voorkomt en het is ook helemaal niet wat we willen. Omdat wij op het forum een heel mooi overzicht hebben van de vragen die gesteld worden, signaleren we dit soort dingen heel goed. Op het moment dat er dan ook niet zoveel klanten zijn die er tegenaan lopen (en ik wil het hiermee niet bagatelliseren hoor!), dan wordt er wel eens voor gekozen om het op deze manier af te handelen.

Gelukkig heb je het forum gevonden en werkt alles weer naar behoren 🙂. Excuses voor het ongemak en ik wens je een fijne zondag verder!