Geen werkend systeem nieuwe klant!

• 27 september 2012
  • 2 reacties
  • 8951 keer bekeken

21 augustus eindelijk de monteur op de stoep om mijn alles in een standaard  pakket te komen installeren , wonder boven wonder heeft het welgeteld 3 uur gewerkt , wonder zeg ik ja omdat de monteur GEEN officieel israpunt had geïnstalleerd wat geconstateerd werd door monteur nr 3 en zelfs de Y kabel was NIET goed aangesloten!!!! ( hoe moeilijk kan het zijn? )

Geen werkende itv geen werkende telefoonlijn en onwijs traag internet ( geen wonder ook als je maar op een aderpaar draait ) frustrerende telefoontjes naar allerlei afdelingen Ticketnummers die tot overmaat van ramp gesloten worden en ergens anders nog openstaan nog steeds geen werkend systeem , afdelingen en medewerkers kunnen geen opheldering geven of antwoorden omdat desbetreffende daar geen informatie over kan geven maar wel doodleuk een rekening van 73 euro sturen!

Ik begin er een beetje klaar mee te raken..

3 monteurs plus een ondergrondse en nog een bovengrondse en een hangende MIT test talloze telefoontjes ( en dan heb ik het over uren omdat je minstens 25 minuten in de wacht hangt voordat je uberhaupt iemand te spreken krijgt die je moet doorverbinden naar desbetreffende afdelingen die je ook nul op rekest geven ) verder en nog steeds geen werkende tv telefoon en internet.

En de talloze excuses en verbaasde medewerkers van de KPN die verzekeren dat het zo noooooit gaat en het wel een uitzonderlijk probleem is geloof ik ook niet meer

aangezien ik mijn moeder het zelfde pakket aangesmeerd heb en precies dezelfde problemen had ook 2 monteurs bij haar geweest ook zonder resultaat ( zou MIT test plaatsvinden ) na wederom contact te hebben gezocht ZELF te horen gekregen dat KPN niet kon leveren op haar adres waarvoor in het contract wel getekend was,ze heeft gelukkig haar contract kunnen ontbinden maar zag vandaag dat KPN gewoon even 119 euro van haar rekening af heeft geschreven!

Onbehoorlijk is nog zacht uitgedrukt hoe KPN met haar klanten omgaat

Ik wacht nu nog steeds op bericht van KPN en we zijn inmiddels een maand verder...

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Beste Cath2k,

Uit uw verhaal blijkt dat u al enige tijd zonder internet zit. U geeft aan dat dit komt omdat de monteur de Y-kabel niet juist aangesloten heeft. Een Y-kabel aansluiten behoort niet tot de standaard werkzaamheden van een monteur omdat deze kabel niet nodig is om een internetverbinding tot stand te brengen. Een Y-kabel gebruikt u over het algemeen voor het overige hardware wat op uw internetverbinding aangesloten zit. Daarnaast zegt u dat de verbinding draait op één aderpaar. In bijna alle huishoudens waar KPN levert wordt het signaal op één aderpaar geleverd. Dit is geen bijzonderheid en zou het signaal niet kunnen beïnvloeden.

Toch heeft u problemen met uw internetverbinding. Graag kijk ik dit voor u na. Kunt u in een privébericht uw postcode, huisnummer en telefoonnummer sturen? Dan zoek ik dit voor u uit.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Aangezien ik ook geen reactie op ( 06-10-2012 ) krijg zal ik het probleem hier toelichten 

Re: Geen werkend systeem nieuwe klant!
 op 28-09-2012 11:09

Beste Cath2k,

Uit uw verhaal blijkt dat u al enige tijd zonder internet zit.

Dat is niet juist , ik heb heel weinig Internet , stotterend en stolstaand algeheel resettend tv systeem , en de telefoon doet het soms wel en soms niet.

U geeft aan dat dit komt omdat de monteur de Y-kabel niet juist aangesloten heeft.

Ik geef aan dat de zzper die hier de boel heeft aangesloten , heel slecht werk heeft geleverd! Bevestigd door een monteur ( nr 3 ) van KPN zelf!

Een Y-kabel aansluiten behoort niet tot de standaard werkzaamheden van een monteur omdat deze kabel niet nodig is om een internetverbinding tot stand te brengen.
Duidelijk hoorde dit wel tot de werkzaamheden van MIJN monteur aangezien het hier om een nieuwe VDSL verbinding gaat.
Een Y-kabel gebruikt u over het algemeen voor het overige hardware wat op uw internetverbinding aangesloten zit.
Hardware geleverd door KPN voor het 3e nieuwe motorola kastje aka iTV..
Daarnaast zegt u dat de verbinding draait op één aderpaar. In bijna alle huishoudens waar KPN levert wordt het signaal op één aderpaar geleverd. Dit is geen bijzonderheid en zou het signaal niet kunnen beïnvloeden. 
Alle huishoudens die op adsl draaien ja,ik heb VDSL stukje glasvezel en zou zoals volgens de 3e KPN monteur 80 op bijde lijnen moeten halen en geen 20 mb adsl snelheden.

Dit beinvloed het signaal dus wel , 9MB voor HD tv en de rest voor het internetten , maar als deze signalen allebij over 1 lijn binnen komen waar HD voorang krijgt dan wordt het internetten al gauw traag!
Wederom dit is niet waar ik voor getekend heb in mijn contract..

Daarnaast vind ik het erg dat er conclusies worden getrokken voor het hele verhaal te kennen,je kan mij niet kwalijk nemen na een maand meer contact te hebben gehad met de medewerkers van KPN dan mijn naaste , onoemelijke fouten en problemen ook met het inloggen en activeren van kpn functies , nog steeds geen werkend systeem te hebben hoge rekeningen toegezonden krijg dat ik weinig vriendelijkheid op kan brengen en gefrustreerd ben over het algehele KPN verhaal...

Toch heeft u problemen met uw internetverbinding. Graag kijk ik dit voor u na. Kunt u in een privébericht uw postcode, huisnummer en telefoonnummer sturen? Dan zoek ik dit voor u uit.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Inmiddels nog 4 monteurs verder en nog geen oplossing!

Frustraties lopen op en op vandaag op de zaterdag gewoon wakker gebeld door een kpn medewerker die eigenlijk tot de conclusie komt dat er weer een monteur mijn kant op moet!!!!
4 oktober zijn er wederom twee monteurs over de vloer geweest ( 3 uur lang ) en nu maandag weer een monteur aan mijn adres, meneer kpn monteur nummer 7!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN SCHANDE
Niemand bij kpn weet wat hij doet of doen moet, klachten worden niet gehoord of raken zoek!
Maar rekeningen vinden wonderbaarlijk genoeg wel mijn voordeur...

Radar heeft een mooi bericht op het forum erbij , ik laat het hier niet bij zitten onbehoorlijk gedrag geen waar voor je geld , frustraties van het bellen en gebeld worden door incapabele mensen, dagen lang thuis zitten door de problemen die kpn heeft ( en apparatuur en personeel ) en loze loze beloftes...

Mensen die dit lezen ga goed na of je deze hell werkelijk aan wil gaan 
het is te gek voor worden dat anno 2012 dit nog mogelijk is en mensen zo behandeld worden..

Reageer