Beantwoord

Geen WiFi

  • 9 November 2019
  • 5 reacties
  • 14 keer bekeken

Welkom Peter! Ik ontvang ook graag de informatie waar wjb om vraagt 🙂 Ik zie wel dat je inmiddels met de helpdesk contact hebt opgenomen. Heb je nog steeds problemen met WiFi? Laat het dan weten.

Beste, wij hebben dit probleem nu ook. Ik kan zo gauw geen antwoord vinden. Hebben jullie misschien de tip om mij te helpen? Hoor graag van jullie. Mvg Arnold Molenaar

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Joep1965 9 November 2019, 10:22

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Dar klinkt niet goed.  Wil je omschrijven wat het probleem precies is? Welke experiabox heb je? Heb je de Wi-Fi tuner al gedaan ? https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/flow

Dar klinkt niet goed.  Wil je omschrijven wat het probleem precies is? Welke experiabox heb je? Heb je de Wi-Fi tuner al gedaan ? https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/flow

Hoi joep, gisteren avond zat ik op Spotify en toen begon de wifi langzaam te verslechteren totdat de wifi niets meer deed. Bekabeld aan de pc doet internet het wel. Ik heb zojuist geprobeerd om de wifi tuner te doen maar daar vraagt hij om ons netwerk te selecteren. Die zie ik namelijk niet,komt niet tevoorschijn. Wel onder opgeslagen netwerken maar daar kan ik niets mee, staat alleen vergeten en annuleren achter. Ik hoop dat je hier iets mee kan?

Mvg Arnold Molenaar 

 

Badge +19

Welk type experiabox heb je? Staat de experiabox een beetje centraal in huis? Heb je de experiabox al een harde reset gegeven?

Welkom Peter! Ik ontvang ook graag de informatie waar wjb om vraagt 🙂 Ik zie wel dat je inmiddels met de helpdesk contact hebt opgenomen. Heb je nog steeds problemen met WiFi? Laat het dan weten.

Beste, wij hebben dit probleem nu ook. Ik kan zo gauw geen antwoord vinden. Hebben jullie misschien de tip om mij te helpen? Hoor graag van jullie. Mvg Arnold Molenaar

Ik weet niet wat er gebeurd is maar alles doet het weer. Hebben jullie misschien iets op afstand gedaan? Hoor graag van jullie. Mvg Arnold Molenaar 

Reputatie 7
Badge +21

@Amolenaar, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn ook om meteen te kunnen lezen dat het al opgelost is. Wij hebben vanuit hier niks gedaan, dat doen we niet zonder toestemming! Het kan zijn dat er even een storing was, of heb je misschien de Experia Box even herstart?

In ieder geval, top dat je WiFi weer werkt. Heb je in de toekomst nog een vraag, dan weet je ons te vinden!

Reageer