Beantwoord

Geen wifi, internet lampje knippert

  • 4 April 2021
  • 4 reacties
  • 531 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Pas alles nieuw gehad trouwens. Internet blijft knipper en WiFi werkt momenteel niet. 
 

is mijn router (dus) ook ineens stuk?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 14 April 2021, 08:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Coen Slurink, welkom hier!

Jouw verbinding werkt niet goed lees ik, dat is niet fijn. Kan je me meer vertellen over wat er precies aan de hand is? Werkt de verbinding helemaal niet of gaat het puur om de WiFi verbinding? Welke Experia Box heb je? En heb je de Experia Box een volledige reset gegeven sinds je dit opmerkt?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Coen Slurink, welkom hier!

Jouw verbinding werkt niet goed lees ik, dat is niet fijn. Kan je me meer vertellen over wat er precies aan de hand is? Werkt de verbinding helemaal niet of gaat het puur om de WiFi verbinding? Welke Experia Box heb je? En heb je de Experia Box een volledige reset gegeven sinds je dit opmerkt?

@Coen Slurink Ik heb nog geen nieuwe reactie van je gezien, ik hoop dat dit een goed teken is. Zo niet, laat het dan gerust weten en als je dan bovenstaande vragen beantwoordt, help ik je graag verder.

Klopt, het is inmiddels opgelost. Mijn zoon had stekkertjes in verkeerde poortjes gestopt kwam ik achter. Tja… bedankt voor het meedenken 

Reputatie 7
Badge +19

Klopt, het is inmiddels opgelost. Mijn zoon had stekkertjes in verkeerde poortjes gestopt kwam ik achter. Tja… bedankt voor het meedenken 

Ah, dat kan gebeuren :) Fijn dat de oorzaak boven water is en alles weer werkt, ook dat je 't even laat weten!