Vraag

Geen WiFi meer

  • 20 August 2019
  • 20 reacties
  • 186 keer bekeken

Waardeloos heb geen wifi meer en ook geen versterking!!

Admin: Bericht afgesplitst van Draadloos verbinden WiFi versterkers met Experiabox V9 lukt niet

20 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Leivo Dat is inderdaad waardeloos. Hoe is de situatie nu? Als het nog niet werkt, kun je me dan iets meer vertellen? Gaat het alleen om wifi, bijvoorbeeld, en heb je wel verbinding als je het bekabeld probeert? Gaat het specifiek om verbinding met wifi-versterkers, zo ja, welke heb je dan? Hoe heb je het één en ander aangesloten? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo @Leivo Dat is inderdaad waardeloos. Hoe is de situatie nu? Als het nog niet werkt, kun je me dan iets meer vertellen? Gaat het alleen om wifi, bijvoorbeeld, en heb je wel verbinding als je het bekabeld probeert? Gaat het specifiek om verbinding met wifi-versterkers, zo ja, welke heb je dan? Hoe heb je het één en ander aangesloten? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
gedaan!!
Reputatie 7
Badge +20
Heel mooi, @Leivo en dank daarvoor. Kun je de situatie ook nog iets verder toelichten?
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Leivo Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat het één en ander duidelijker is. Als ik je nog kan helpen lees ik graag je verdere toelichting.
de wifi versterkers liggen in een doos op zolder!! geen wifi versterking en nog steeds haperend beeld op TV😫
Reputatie 7
Badge +24
Dat haperende beeld eerst maar eens oplossen: heb je het tv kastje met een rechtstreekse kabel verbonden met de Experiabox? Zonder adapters er tussen?
Nee
Reputatie 7
Badge +24
Zorg daar dan eerst eens voor. Die adapter in de kliko en gewoon kabels trekken.
Reputatie 7
Badge +24
Als je die versterkers achter die adapters had aangesloten, dan was dat ook de reden dat die niet functioneerden.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Leivo Dank voor het reageren! Je antwoorden zijn wat aan de korte kant en ik heb nog niet echt een duidelijk beeld van je situatie. Qua haperend beeld: zorg er voor dat je de tv-ontvanger, zoals @Nick83 al vraagt, rechtstreeks zijn verbonden met je Experia Box. Wil je dan eens kijken of het beeld nog steeds hapert? Als dat niet zo is, weet je dat het probleem in je Draadloze Verbindingsset zit, waarvan ik vermoed dat je deze gebruikt. Je zou deze dan opnieuw kunnen koppelen. Over je wifi. Je hebt het over wifi versterkers: kun je vertellen welke apparaten je hebt en waarom ze in een doos op zolder liggen? Zijn het wellicht dezelfde apparaten als je bij je tv hebt?

Ik lees graag je toelichting: om je goed te kunnen helpen is het prettig als je zoveel mogelijk informatie geeft over de situatie thuis. Welke apparaten gebruik, hoe heb je ze aangesloten en wat er gebeurt. Mocht je er zo niet uitkomen kun je ook altijd telefonisch contact opnemen via 0800-0402.
Ik de tv's draadloos aangesloten met een stekker met internetkabel het is voor mij geen optie om kabels te trekken. Sinds ik de 4K kastjes heb is het hopeloos. De versterkers heb ik niet in gebruik na mijn idee is de wifi en de tv ontvangst nog slechter
Badge +19
Jij zegt hier dat je 4k ontvangers aangesloten heb met zo'n draadloos verbindingsset?????
Reputatie 7
Badge +24
Gewoon een installateur laten komen. Die kan vast wel een kabel leggen.
oke, maar waar ligt die kabel dan langs de muur of over de vloer?? doe mij gewoon de kastjes die ik hiervoor had toen had ik geen problemen !!
Badge +19
De enige oplossing is kabels. Die draadloze oplossingen zijn gevoelig voor storingen. Het kan zijn dat er bij jou in huis niets is veranderd maar als er bij je buren iets is veranderd aan de electriciteit kan jij er last van hebben.
nou daar ben ik lekker mee dan🙄
bij de buren geïnformeerd niets veranderd.
ik vind het wel raar dat als ik 4k kastjes bestel dat er niemand zeg "dit kan alleen bekabeld".
ik wil voor boven sowieso het zwarte kastje terug want dat is niet om aan te gluren,daarvoor geen problemen.
Badge +19
Heb je al getest met een kabel?
Heb je 4K kastjes besteld of een 4K abonnement genomen? Als je je 4K abonnement opzegt, dan krijg je de oude situatie weer terug en is het probleem opgelost. ☺️

Reageer