Beantwoord

Geen wifi met de V10A

  • 9 December 2019
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Hoi ik heb nu ook al twee weken geen WiFi door mijn Expedia box v10A

Baal hier ontzettend van heb alles al geprobeerd lukt gewoon niet geen ene gsm trouwens lukt het om Wi-Fi te ontvangen wat is dit voor een slechte box als ik ergens bij iemand anders inlog heb ik gelijk Wi-Fi en bij míjn eigen thuis helemaal niks

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

 

 

icon

Beste antwoord door Pjjacobs 10 December 2019, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gebruik je wel het juiste wifi netwerk? Heeft u ooit de netwerknaam zelf gewijzigd?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Pjjacobs, welkom! Begrijp ik goed uit jouw bericht dat je helemaal geen Wifi hebt? Werkt je bekabelde internet wel? Heb jij de nieuwste software van de V10A al? Je kunt eens een reset doen, ik ben benieuwd of het daarmee opgelost is. Wil je naast het beantwoorden van de vragen ook jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kan ik met je meekijken. 

De bekabelde internet doet het wel maar Wi-Fi niet heb al een reset gedaan en nog steeds geen WiFi begin het heel erg vervelend te vinden kan laptop niet gebruiken en gsm ook niet heb echt Wi-Fi nodig postcode van mij is **

 

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. je privacy en opgeslagen in je profiel

Heb nu eindelijk Wi-Fi hoopt dat het goed blijft doen heb weer een reset gedaan. 

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te lezen dat het bekabeld wel werkt én dat het nu na de reset via wifi ook gewoon werkt! Mocht het weer wegvallen of mocht je tegen andere problemen aanlopen, wil je dan de wifi tuner doorlopen?