Vraag

Geen wifi of slecht wifi signaal

  • 5 July 2020
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Reputatie 1

Beste community, 

 

Op de 1e verdieping slecht wifi bereik van KPN en op de 2e verdieping helemaal geen bereik. Dit is de plek van mijn werkkamer waar ik moet thuiswerken. Meerdere keren gebeld en gechat met de helpdesk. Eerst geatis wifi versterkers toegezegd maar later is dit niet goedgekeurd. Uiteraard geen terugkoppeling gekregen en maar wachten tot de gratis toegezegde versterkers geleverd zouden worden.

 

Daarna teruggebeld naar de helpddesk en pas na een half uur in de wacht gestaam te hebben een andere medewerker gespoeken. Vanwege sroring kon dese niet in het log systeem kijken maar zou 's avonds terugbellen. Uiteraard nooot teruggebeld.

 

Daarna maar via de cat geprobeerd. Volgens deze 3e mevrouw kwamen we hier niet voor in aanmerking en moest ik maar weer de wifi manager gebruiiken. Uitgelegd dat ik op de 2e niet eens een aignaal hebt en niet eens kan meten. Dan moest ik maar op het randje staan waar ik nog wel bereik heb. Dat is onderaan de trap maar dat is mijn 1e verdiieping em niet de 1e waar ik mijn werkplek heb.

Ik ben al circa 25 jaar klant bij KPN maar wat een slechte service is dit en dan beloven ze super wifi. Ik wil geen super wifi, maar gewoon een wifi signaal zou al heel fijn zijn. Daar betaal je toch voor. Ik sta echt op het punt om over te stappen naar een andere provider want zo slechte service  en slechte wifi heb ik nog nooit meegemaakt

 

Zie hierondrr het resultaat van de wifo manager. Zoals ik al aangaf kan ik op de 2e verdieping niet eens meten en dan kom ik niet iin aanmerking voor gratis wifo versterkers. Waar betaal ik dan voor? Ik ben er helemaal klaar mee.

 

 


6 reacties

Badge +19

Doe die Wi-Fi manager nog een keer. Blijf op het punt waar je wifi het slechtst is, dus niet waar geen Wi-Fi is, 5 minuten staan. In jou geval zou dat dus op de 1ste etage zijn want daar is het maar 9. En wacht dan geduldig op de uitkomst.  Vrijwel zeker krijg je dan 2 experia wifi's gratis.  Overigens moeten die wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox. 

Reputatie 7
Badge +17

@Foutcode digitenne Welkom terug hier! Bedankt voor je bericht. Joep verklapt de snelste oplossing. Als je uit het wifi-signaal loopt, dan kunnen de gegevens niet worden opgeslagen, want de tool stopt. 
Onder de 20MBps heb je al recht op gratis wifi-versterkers, dus je hoeft niet op het randje te gaan zitten. 
Zou je tool een laatste keer op die manier willen doorlopen? Dan zie ik de gegevens ook terug in het systeem namelijk en kan ik het eventueel voor je in orde maken! :hear_no_evil:

Reputatie 1

Zie de afbeelding die ik hieronder van de Wifimanager heb toegevoegd. Hier staat 9mbps. Dit is ruim onder de 20 en op de 2e helemaal geen signaal

 

Badge +19

Ik ken de wifimanager verder niet maar moet je het aantal verdiepingen opgeven? Zoja dan doe je een etage minder

Reputatie 7
Badge +17

@Foutcode digitenne Ik wilde het voor je aanvragen, maar volgens mij is het inmiddels geregeld. 11 juli komen ze als het goed is aan bij de Karwei. 

Reputatie 7
Badge +17

@Foutcode digitenne Heb je inmiddels de versterkers aangesloten en bevallen deze? Als ik in deze nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag!

Reageer