Beantwoord

geen wifi of wegvallende wifi

  • 2 November 2019
  • 14 reacties
  • 97 keer bekeken

Sinds 1 maand weer terug bij KPN, omdat Y mobile slecht was met Wi-Fi... helaas nu alles nog erger. Zelfs onze mobieltjes springen steeds op 4G inclusief die van de kids... tijdens het gamen worden we er uit gegooid en televisie hapert continu... Wi-Fi versterker hebben we al. Vandaag meermaals het menu doorlopen om de Wi-Fi te verbeteren, dit leverd niks op. Ik vind de optie van nog een Wi-Fi versterker kopen klantonvriendelijk het hoort gewoon te werken. Groet Angelina

 

icon

Beste antwoord door Angelina sanou 4 November 2019, 19:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19

Goed Wi-Fi in het hele huis is heel goed mogelijk maar vergt wel wat investering. De provider is niet verantwoordelijk voor Wi-Fi omdat het van te veel factoren afhankelijk is. Heb je om te beginnen de Wi-Fi tuner al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/flow

Ja al 3 keer....

 

Dit is de uitkomst en daarbij valt hij te pas en te onpas weg.... op alle verdiepingen

Badge +19

Waar staat de experiabox? Welkecexperiabox heb je en waar staat de Wi-Fi versterker?

De experiabox staat beneden in de woonkamer, de versterker op de 1e verdieping.

Exacte type weet ik niet, wel pas juist 1 maand oud.

Badge +19

Om je te kunnen helpen wil ik toch graag het type experiabox weten. Er zit nogal veel verschil in namelijk. Is de versterker bekabeld aangesloten op de experiabox? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid? https://netco-fpi-info.fourstack.nl

 

Badge +19

Is het modem de V10 of de V10A?

De v10 A is het, morgen komt de monteur na 15 uur, blijkt toch iets in de box te zijn waarschijnlijk... ik laat het nog even weten.

Badge +19

Ok. Ik ben benieuw. En als ik je een tip mag geven...Geef de monteur een kop koffie en vraag om de V10:wink:

Hai Joep! Uiteindelijk bleek het zo te zijn dat er iets mis was met de bekabeling, dit zorgde voor storing en uitval. Alles opnieuw aangesloten in combinatie met een set Wi-Fi versterkers.  We kregen er 1 kado en hebben er 2 zelf betaald, op iedere verdieping nu draadloos internet en tv! Wij zijn blij, keurig opgelost. Bedankt nog voor het mee denken!

Badge +19

Daar wordt ik blij van!! Bedankt voor de terugkoppeling.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Angelina sanou Dank allereerst voor het stellen van je vraag hier. Ik zie dat je medeforumgebruiker Joep al flink heeft geholpen om het probleem duidelijk te krijgen.. Fijn ook om te zien dat het bezoek van een monteur uiteindelijk tot de oplossing heeft geleid en goed om te lezen dat alles nu werkt zoals het moet. 

Absoluut! Enorm blij, Dank jullie wel KPN nog altijd hele fijne service, De monteur was ook echt een topper!Â