Geen wifi op alle apparaten

  • 17 February 2019
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb nu 2 dagen geen data ontvangst als ik via wifi een film via popcorn time wil kijken.
Ik heb alles geprobeerd, bedoel echt alles. Zo heb ik alle apparaten 10 keer alles gereset zonder succes. Heel vervelend want ik zit in de 4de seizoen van vampier diaries. Wat anders kan ik nog doen want het lijkt dat niets helpt.

Gr

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

3 reacties

Ik heb nu 2 dagen geen data ontvangst als ik via wifi een film via popcorn time wil kijken.
Ik heb alles geprobeerd, bedoel echt alles. Zo heb ik alle apparaten 10 keer alles gereset zonder succes. Heel vervelend want ik zit in de 4de seizoen van vampier diaries. Wat anders kan ik nog doen want het lijkt dat niets helpt.

Gr


P.s. ben verbonden met de internet via de xbox One.
Reputatie 7
Kan he die serie dan wel bekijken als je die Xbox met een netwerkkabel aansluit?
Goedemorgen, xbox kan helemaal geen popcorn time hebben. Ik ben gisteren achter gekomen dat veel meer ganden was dan alleen de wifi. Ik heb isra 1 type en ik volgde de instructies van de handleiding van het platsen van de modem op de hoofdansluiting in de meter kast. Ik kwam erachter dat de isra kabel verbonden stond met de aansluiting in mijn woonkamer. Dat houdt in dat bij doorknippen en gebruik te maken van de meterkast , geen verbinding meer heb in de woonkamer. Heel ingewikkeld allemaal maar ik heb gisteren de isra kabel in de meterkast moeten oplappen zodat ik weer connectie in de woonkamer kan gebruiken.

Ik heb de season 4 moeten laten gaan aangezien voor zoveel problemen heeft veroorzaakt.

Reageer