Beantwoord

Geen wifi op iPad

  • 20 August 2020
  • 7 reacties
  • 341 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds vandaag geen WiFi op mijn iPad. Op onze telefoons en laptops geen enkel probleem metsmet de WiFi. Ik krijg steeds het signaal dat  het wachtwoord niet klopt. Dit is echter nooit aangepast.

Heb de netwerkverbinding op de iPad al aangepast. Geen resultaat.

wat te doen

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 22 August 2020, 08:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Bovenstaande is heel herkenbaar. Sinds vandaag alles van apple geen verbinding meer met wifi, de enige samsung telefoon wel. Blijft constant vragen om wifi wachtwoord welke niet herkent wordt. Tot nu toe experiabox gereset, ook met pinnetje naar standaard instellingen gezet. Werkt 5 minuten daarna niet meer. Versterkers uit en aangezet niets werkt.

Reputatie 1

Gelukkig. Ik ben dus niet de enige met dit probleem. Maar hoe wordt het opgelost

Ik hoop dat genoeg mensen dit probleem hebben zodat er een update voor k an komen. Op dit moment een instabiele verbinding met de ipad met een download snelheid van 0,2 mbps en een upload van 0.3 Regio rotterdam

Reputatie 1

Ik hoor van KPN helemaal niets.

 Het is toch vreemd dat Laptops, smartphones e.d wel werken, maar een IPad niet. Graag spoedig reactie

Reputatie 1

Plotseling doet de wifi het weer. Weet niet waarom, maar ben er blij mee. 

Reputatie 7
Badge +13

Plotseling doet de wifi het weer. Weet niet waarom, maar ben er blij mee. 

 

Goedemorgen! Excuses voor de late reactie maar door omstandigheden is het erg druk op het forum waardoor ik niet zo snel kan reageren als ik zou willen. Alles werkt weer dus? Ik heb nog even gezocht of er iets van een update of iets dergelijks is uitgerold voor de iPad maar ik kan niet direct iets vinden wat de verbindingsproblemen kan verklaren. Ik ben blij dat alles weer werkt en als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten! Ik wens je een fijne dag verder! 

Goedemiddag,

Ook ik kamp met dit probleem. Mijn laptop en mobiel werken ( weer) wel. Ik heb destijds wel mijn wachtwoord veranderd. Het modem is gisteren ( met behulp van kpn) teruggezet naar de fabrieksinstelling. Behalve nu dat mijn IPad niet ( meer) werkt! Hoe krijg ik hem weer aan de praat. Het is een (oudere) Ipadair maar dat kan toch niet het probleem zijn?

Groet

Fenny