Beantwoord

Geen Wifi op mobiele telefoon

  • 7 June 2021
  • 11 reacties
  • 88 keer bekeken

ik kan ook niet in logen samsung galaxy s7 en de a 52 lukt ook niet wat kan ik doen 

g j bosch

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 9 June 2021, 13:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Hallo @gertjan bosch, welkom bij ons op het forum. Twee mobiele toestellen willen niet met jouw Wifi netwerk verbinden begrijp ik. Wat gebeurt er als je probeert te verbinden, krijg je daarbij een foutmelding of iets anders? Ik ben ook benieuwd of je meer apparaten hebt die verbonden zijn met het netwerk, werken die wel of doen die hetzelfde? 

 

goede morgen zeg ik heb mobiele telefoon samsung S7 en wil de wifi niet in stelen

ik heb van alles geprorbeerdt maar hij pakt hem niet ik krijg de hele tijd te zien ja fout melding

verificatiefout opgetreden en er zijn er al meer die het geprobeerd en dat lukt ook niet

nou is de vraag wat ik moet doen metvriendelijkegroet   gertjan bosch

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u? Heeft u versterkers, accespoints of WiFi repeaters in huis?

Experiabox  V9 verder heb ik niet in huis

Reputatie 7

Andere mensen kunnen ook niet verbinden met jouw Wifi netwerk dus, als ik je goed begrijp? Kan jouw toestel op andere plekken wel met andere netwerken verbinden? Als dat zo is kan je jouw Experia Box V9 terugzetten naar de fabrieksinstellingen, daarmee wordt alles opnieuw op het modem geïnstalleerd en dat kan het verschil zijn. Hoe je dat kunt doen wordt beschreven bij stap 2: Hoe herstart of reset ik mijn Experia Box (modem)?

goede middag met gertjan het heeft niks geholpen dus nou weet ik het ook niet meer wat er

verder gedaan kan worden ik kan doe wat ik wil maar het help niks metvriendelijke groet gertjan

Reputatie 7

Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen @gertjan bosch? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken naar het modem.

goede avond zeg ik heb alles gedaan wat je mij heeft gevraagd over het wifi dat het niet wil lukken

dus het is de vraag wat ik nog kan proberen te  doen want alles wat je gezegd heb ik ge probeerd

maar er komt niks uit metvriendelijkegroet  g.j bosch

 

Reputatie 7

Je hebt nog niet alles gedaan wat ik vroeg, ik vroeg je ook of je jouw forumprofiel volledig kon invullen, daar zie ik nog geen gegevens staan. Kan je dat alsnog invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? :slight_smile:

Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen @gertjan bosch? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken naar het modem.

 

ja het is gelukt het was een goed idee ik ben er heel erg blij mee 

bedankt voor het gesprek mevriendelijke groet g j bosch 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het is gelukt @gertjan bosch :slight_smile:  Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.