Beantwoord

Geen WiFi verbinding

  • 18 May 2019
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

ik heb geen wifi verbinding op laptop en tablet wel op de mobiele telefoon en het lampje van de experiabox voor de wifi brand ook niet ,wat moet ik doen ?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 May 2019, 15:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dat is raar. Ik neem aan dat je op jouw mobiele telefoon je eigen netwerk kan zien?

Ik zou zelf mijn modem helemaal resetten. Dus uit- en weer aandoen. Mogelijk wil dit al helpen. En anders daarna opnieuw verbinding zoeken via b.v. jouw tablet.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @CeesB1962. Welkom op het forum! Wat vreemd dat je geen verbinding kan maken met het WiFi netwerk. Als het WiFi lampje op de ExperiaBox niet brand, dan zend de ExperiaBox geen WiFi signaal uit en zit waarschijnlijk daar het probleem. Heeft een reset het probleem verholpen? Mocht een reset het probleem niet verhelpen, laat dan je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer