Beantwoord

Geen wifi verbinding op laptop

  • 9 September 2019
  • 5 reacties
  • 448 keer bekeken

Helphelphelp!
Bovenstaand probleem: Alleen geen internet op mijn laptop..
Nadat een fout is gemaakt met de aansluiting bij de buren lag mijn internet er helemaal uit, maar nu accepteerd mijn laptop de wifi niet meer.

Toen de monteur langsgeweest was met een nieuw (*ouder model kastje*) deed mijn internet het wel weer, maar na 2x gebruiken toch weer geen wifi op mijn laptop.

Ik heb CMD/Config dns flush geprobeerd, het ping 8.8.8.8 geprobeerd en het windows verhaal, maar niks werkt.

Is er iemand die nog iets kan verzinnen wat wel werkt?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 September 2019, 12:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Tessrhenen. Wat vervelend dat je geen wifi verbinding hebt op de laptop. Ik zoek graag met je mee naar een oplossing van dit probleem. Heb je wel een internetverbinding wanneer je gebruik maakt van een netwerkkabel en heb je de ExperiaBox al eens gereset? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het probleem inmiddels al verholpen en kan je weer een wifi verbinding maken op jouw laptop?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Tessrhenen. Wat vervelend dat je geen wifi verbinding hebt op de laptop. Ik zoek graag met je mee naar een oplossing van dit probleem. Heb je wel een internetverbinding wanneer je gebruik maakt van een netwerkkabel en heb je de ExperiaBox al eens gereset? Ik hoor graag van je!
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het je inmiddels weer een wifi verbinding kan maken met jouw laptop. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Hallo Vikash,

Nee ik heb nog geen wifi.. Met kabel werkt het wel, alles is al gereset en alles is al een keer gedaan.
Een bekende werkt bij kpn, heeft er naar gekeken, toen werkte het weer en letterlijk wanneer hij de drempel over liep werkte niets meer. Ook wifo op mn tel niethelaas
Reputatie 7
Badge +21
Wat vervelend dat het nog steeds niet goed werkt. Is er vertelt wat hij/zij heeft gedaan om het probleem (tijdelijk) te verhelpen? Op deze pagina kan je onze gratis wificheck starten om de wifikwaliteit in huis te verbeteren. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt?

Reageer