Beantwoord

Geen wifi-versterkers ondanks trage wifi

  • 17 February 2020
  • 10 reacties
  • 69 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik kan mijn wifi versterkers niet online op vragen als ik alles doorlopen ben krijg ik neem kontackt op ik wil ook gewoon 2 gratis wifi versterkers voor de 2en 3 de verdieping is er een admin die mij dat kan toesturen alvast bedankt

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Henk m 25 February 2020, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U zult wel een kabel moeten hebben liggen naar de 1de en 2de verdieping. Anders zijn die Experia WiFi's nutteloos.

Heeft u glasvezel of een DSL verbinding? Indien DSL, wat is de snelheid volgens Fourstack op uw adres?

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

De wifi tool moet je doen op een plek in uw huis waar je nog net een klein beetje wifi signaal hebt. Dus de zolder.

Reputatie 2
Badge

@Nick83 

Alles geprobeerd en gedaan maar het lukt en gaat gewoon niet 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83

Alles geprobeerd en gedaan maar het lukt en gaat gewoon niet 

Met zo'n reactie kunnen we hier opt forum natuurlijk niets. Wij proberen u te helpen, maar dan zult u wel antwoord moeten geven op de vragen die gesteld worden.

Badge +12

@Nick83

Alles geprobeerd en gedaan maar het lukt en gaat gewoon niet 

Met zo'n reactie kunnen we hier opt forum natuurlijk niets. Wij proberen u te helpen, maar dan zult u wel antwoord moeten geven op de vragen die gesteld worden.


Volgens mij wil ts geen antwoorden maar gratis wifi-versterkers….

Reputatie 2
Badge

@Nick83 

Ik heb glasvezel

Een kabel ligt op de 2 verdieping op zolder kan ik makkelijk een kabel leggen 

De WiFi tool heb ik al een paar keer gedaan die kom niet boven de 6 / 8 uit en als ik de meeting heb gedaan en afrond dan staat er heeft u wifi versterkers dan druk ik op nee en dan staat er neem kontackt op met een medewerker dus ik kan niet verder voor de gratis wifi versterkes zodoende de vraag of u ze op kan stuuren 

Badge +12

@Nick83

Ik heb glasvezel

Een kabel ligt op de 2 verdieping op zolder kan ik makkelijk een kabel leggen 

De WiFi tool heb ik al een paar keer gedaan die kom niet boven de 6 / 8 uit en als ik de meeting heb gedaan en afrond dan staat er heeft u wifi versterkers dan druk ik op nee en dan staat er neem kontackt op met een medewerker dus ik kan niet verder voor de gratis wifi versterkes zodoende de vraag of u ze op kan stuuren 


Heeft u (zoals de tool aangeeft) contact gezocht met een medewerker van de klantenservice? Dat zou het snelste zijn. Op dit forum zijn ook medewerkers van KPN actief (moderatoren). Zij reageren doorgaans binnen 24 uur.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Henk m, goed dat je je hier meldt. Ik heb gelijk een kijkje voor je genomen en ik zie dezelfde dingen als jij. De snelheid is zeer laag terwijl dat stukken hoger moet kunnen. Dan zou de Wifi-manager toch een andere conclusie moeten trekken eigenlijk. Ik regel dit verder voor je. Ik stuur je een privébericht met de details!

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Henk m, is het allemaal gelukt met installeren?

Reputatie 2
Badge

@Paul_ alles is gelukt alsnog bedankt voor de moeite

Reputatie 7
Badge +25

Dat hoor ik graag! :slight_smile: