Vraag

Geen wifi wel tv

  • 10 August 2020
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Goedenavond,

Wij hebben de hele dag al geen WiFi op de eerste verdieping en zolder. 
Helaas is de WiFi vanavond ook al ruim een uur in de huiskamer niet meer aan de praat te krijgen. De tv doet het gelukkig wel. Als we de WiFi willen koppelen dan geeft hij steeds aan dat het wachtwoord niet juist is terwijl het wel het juiste wachtwoord is. Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee en denk er toch ernstig over na om over te stappen. Hoe gaan we dit oplossen beste KPN? We betalen iedere maand een fors bedrag, terwijl de WiFi waardeloos is. Ik hoor graag een reactie.

 

Met vriendelijke groeten,

  1. van Wijngaarden
     

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Badge +19

Op dit forum helpen klanten elkaar.  Daar zit je niet op wachten lijkt het.  Een medewerker van kpn gaat reageren.  Het duurt wel wat langer dan normaal.