Beantwoord

Geen wireless verbinding

  • 6 april 2015
  • 1 reactie
  • 1072 keer bekeken

Beste,

Ik heb op het moment in mijn huis nergens wifi. Bij de router branden daarom ook alle lichtjes behalve het wireless lichtje.

Dit geeft de router aan:

04/06/2015 11:36:54 192.168.2.8 login success
04/06/2015 11:36:30 TR069:Session end.
04/06/2015 11:36:30 TR069:Received InformResponse
04/06/2015 11:36:28 TR069:Sending 6 CONNECTION REQUEST inform.
04/06/2015 11:36:26 TR069:Session end.
04/06/2015 11:36:26 TR069:Received InformResponse
04/06/2015 11:36:23 TR069:Sending 1 BOOT inform.

192.168.2.8 is mijn PC die direct met een Ethernet kabel aan de router vast zit, deze heeft dus wel internet. Voor de rest kan ik met geen een ander apparaat verbinden met het netwerk.

Met vriendelijke groet,

Jelmer

icon

Beste antwoord door Koen_1 10 april 2015, 14:32

Goedemiddag Jelmer,

Wat vervelend dat je op dit moment geen WiFi verbinding kunt maken!

Als het 'Wireless' lampje niet brandt, houdt dit in dat de WiFi functie van je Experiabox uitgeschakeld is.

Je kunt deze weer inschakelen door op de zijkant van je Experiabox de knop met het 'vlammetje' erop enige tijd achtereenvolgens in te drukken.

Laat je me weten of het gelukt is?

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Jelmer,

Wat vervelend dat je op dit moment geen WiFi verbinding kunt maken!

Als het 'Wireless' lampje niet brandt, houdt dit in dat de WiFi functie van je Experiabox uitgeschakeld is.

Je kunt deze weer inschakelen door op de zijkant van je Experiabox de knop met het 'vlammetje' erop enige tijd achtereenvolgens in te drukken.

Laat je me weten of het gelukt is?

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer