Beantwoord

geluidsoverlast kabelverdeelkast

  • 19 April 2019
  • 10 reacties
  • 450 keer bekeken

De kabelverdeelkast welke achterin de tuin staat geeft sinds vandaag weer ongelooflijk veel geluidsoverlast. 24x7 is het geluid van ventilatoren te horen bij ons in de tuin. We worden er gek van!
Graag contact met iemand die dit voor ons gaat oplossen. Was na een eerdere klacht 2 weken geleden al door een monteur verbeterd (minder herrie) maar sinds vandaag is het lawaai van de ventilatoren weer in alle hevigheid terug. Kan zien dat er vandaag weer een monteur aan gewerkt heb ivm de elektra kabels op de grond. Hoop op snelle reactie
icon

Beste antwoord door ArnoldK 4 May 2019, 17:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

@ArnoldK : Mateloos irritant en jammer dat je hier blijkbaar voor de tweede keer melding van moet maken. Wellicht heeft het met het warme weer te maken en draaien de koelers overuren. Neemt niet weg dat je daar geen hinder van moet hebben.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik stuur het dan door naar onze afdeling infra. Ik denk dat er trouwens geen oplossing in het paasweekend gaat komen omdat ik vermoed dat de afdeling op deze dagen niet actief is. Ik vermeld dit om geen valse verwachtingen te wekken. Excuus hiervoor, alvast!
Hoi Erwin, Bedankt voor je snelle reactie. Mijn profiel is nu aangevuld. Hoop dat er snel een oplossing kan komen. Heb deze geluidsoverlast namelijk nooit eerder gehad en de KPN verdeelkast staat er toch zeker al 30 jaar. Hoor de ventilatoren door de hele tuin. Kunnen in de tuin amper genieten van het mooie weer door de herrie van de ventilatoren.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @ArnoldK, Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Ik heb jouw melding doorgezet naar onze afdeling Infra. We hopen dat het zo spoedig mogelijk wordt opgepakt. Wil je ons op de hoogte houden van de voortgang? Ook als wij iets horen, zullen we de informatie met je delen. Voor nu wensen we je een mooi paasweekend 🙂
@ArnoldK : Mateloos irritant en jammer dat je hier blijkbaar voor de tweede keer melding van moet maken. Wellicht heeft het met het warme weer te maken en draaien de koelers overuren. Neemt niet weg dat je daar geen hinder van moet hebben.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik stuur het dan door naar onze afdeling infra. Ik denk dat er trouwens geen oplossing in het paasweekend gaat komen omdat ik vermoed dat de afdeling op deze dagen niet actief is. Ik vermeld dit om geen valse verwachtingen te wekken. Excuus hiervoor, alvast!


Dat zou toch te zot voor woorden zijn dat een dergelijke afdeling geen storingsdienst heeft, die een dergelijk geval van overlast direct kan oplossen? M.n. tijdens een lang weekend. 😠



Een foto toegevoegd zodat duidelijk is over wat voor kast het gaat. Er zitten 2 ventilatoren in van ca 100 mm vierkant. Het geluidsniveau gemeten is ca 60 dB terwijl er ook geluidsarme ventilatoren zijn van ca 30-35 dB. Er is dus een hoop aan te verbeteren lijkt mij.
Reputatie 7
Badge +22



Een foto toegevoegd zodat duidelijk is over wat voor kast het gaat. Er zitten 2 ventilatoren in van ca 100 mm vierkant. Het geluidsniveau gemeten is ca 60 dB terwijl er ook geluidsarme ventilatoren zijn van ca 30-35 dB. Er is dus een hoop aan te verbeteren lijkt mij.

Zo aan die kast te zien is het geen oude. Of toch wel? Deze staat er volgens mij nog niet lang. 🤔
Reputatie 7
Badge +19
Een foto toegevoegd zodat duidelijk is over wat voor kast het gaat. Er zitten 2 ventilatoren in van ca 100 mm vierkant. Het geluidsniveau gemeten is ca 60 dB terwijl er ook geluidsarme ventilatoren zijn van ca 30-35 dB. Er is dus een hoop aan te verbeteren lijkt mij.

Dat lijkt mij ook! Bij de meeste klachten kunnen ze hier gelukkig heel wat aan het doen. Ik stuur de foto door en verwacht dat ze het dinsdag oppakken.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ArnoldK, Is het probleem inmiddels opgelost? Anders ga ik er weer achteraan.
Er zijn in week 17 totaal 3 bezoeken voor nodig geweest maar op 26 april j.l. is er een monteur geweest die een update gedaan heeft van de software en daardoor is de geluidsoverlast weg. De ventilator draait nu weer op normaal toerental zoals ik gewend was. Met dank aan Aart de monteur dus. Voor mij is het probleem hiermee opgelost, bij ons is het weer rustig. Bedankt voor al jullie reacties.
Reputatie 7
Badge +22
Er zijn in week 17 totaal 3 bezoeken voor nodig geweest maar op 26 april j.l. is er een monteur geweest die een update gedaan heeft van de software en daardoor is de geluidsoverlast weg. De ventilator draait nu weer op normaal toerental zoals ik gewend was. Met dank aan Aart de monteur dus. Voor mij is het probleem hiermee opgelost, bij ons is het weer rustig. Bedankt voor al jullie reacties.
Wat fijn dat het is opgelost, en dat de rust is weergekeerd. En hoop dat het zo blijft, anders weet je ons weer te vinden op het Forum! 😉👍🏼