Beantwoord

Geluidsoverlast Verdeelkast

  • 24 June 2019
  • 13 reacties
  • 437 keer bekeken

Het is weer zover. De KPN kabelverdeelkast achter mijn huis in Scheveningen maakt enorme
HERRIE Ik moet weer met oordoppen slapen.
Kunnen jullie zo spoedig mogelijk een monteur sturen?
Vorige keer duurde het weken voor er iemand langskwam om het probleem op te lossen.
Dat kan echt niet!

Als jullie contact met mij opnemen zal ik het juiste adres doorgeven. Kunnen jullie mij tevens een telefoonnummer doorgeven waar ik jullie kan benaderen, anders dan het algemene nummer?
Hoor graag.
groet, Renée
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 July 2019, 09:24

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @rust terug. Wat vervelend dat je geluidsoverlast hebt van een KPN kabelverdeelkast. Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je een foto kunnen maken van deze verdeelkast en in dit topic willen plaatsen? Ik zal het intern doorzetten zodat er zo snel mogelijk een monteur langskomt om het probleem te verhelpen. Laat je je postcode en huisnummer achter op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas nog geen foto ontvangen. Ik kan het pas doorzetten op het moment dat ik een foto kan meesturen, zodat de monteur weet bij welke kast hij moet zijn. Zou je alsnog een foto van de verdeelkast in dit topic willen plaatsen? ☺️
hierbij een foto:
https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/14b14d87-0a60-4c17-bdc6-9d6b6895b478.jpg
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het delen. Ik heb het zojuist intern doorgezet. Er wordt z.s.m. actie ondernomen.
Dank.
Kun je me evengoed het telefoonnummer mailen of op dit forum vermelden waarop ik jullie kan bereiken? Ik weet dat er een nummer is, anders dan het algemene KPN nummer, om klachten over oa verdeelkasten te melden, maar ik ben het kwijtgeraakt. Op internet kan ik het niet vinden.
Hoor graag.
Reputatie 7
Badge +21
Helaas is deze afdeling niet telefonisch te bereiken. Wij hebben de mogelijkheid om dit intern door te geven in een e-mail. Als je verder nog iets wil toelichten, dan kan je het hier laten weten. Ik zal het dan voor je doorzetten. Mochten zij nog vragen hebben, dan nemen zij contact op met jou
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @rust terug. Is het geluidsoverlast van de KPN kabelverdeelkast inmiddels verholpen?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels verholpen is. Anders weet je ons te vinden!
Beste medewerkster,

De KPN kabelkast achter mijn huis maakt wederom erg veel herrie. Harde bromgeluiden, wat vooral s nachts erg storend is. Kunnen jullie de storing verhelpen? Mijn ervaring is dat het redelijk lang duurt voor er eindelijk actie ondernomen wordt. Hopelijk gaat het deze keer sneller.

Kast staat op een pleintje naast Muzee Scheveningen en achter de Neptunusstraat 98 in Den haag/Scheveningen. ( er is een pleintje achter de Neptunusstraat)
Foto kun je in een eerder mail hierboven bekijken.
Hoor graag.
mvg, Renée

Admin: nieuwe reactie in je oudere topic met foto samengevoegd met dit recentere topic
Reputatie 2
Wat vervelend dat je nu alweer dat probleem hebt.
Ik kan je helaas niet helpen maar als ze ooit zo'n kast bij mijn huis zouden willen plaatsen, ik ben gewaarschuwd.

@rust terug Hoe lang duurde het de vorige keer tot je de eerste keer contact opnam en het opgelost was? Weet je ook wat de oorzaak uiteindelijk was?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @rust terug. Wat vervelend dat de verdeelkast opnieuw veel lawaai maakt. Ik heb het gelijk intern doorgezet naar de juiste afdeling en hoop dat het zo snel mogelijk (blijvend) verholpen wordt. 🙂
Ha Vikash,
Dank voor het intern communiceren. Kun je me op de hoogte houden van het proces? Ik heb de indruk dat jullie wel iets doorgeven maar dat dit op een enorme stapel klussen terecht komt en er verder weinig op korte termijn mee gebeurt.
Wanneer is de reparatie ingepland?

Hoor graag.
Reputatie 7
Badge +21
Daar heb ik helaas geen antwoord op. Ik ga er vanuit dat het zo snel mogelijk wordt verholpen en hou het in de gaten, als het te lang duurt ga ik er opnieuw achteraan.

Reageer