Beantwoord

Geluidsoverlast verdeelkast

  • 24 June 2019
  • 4 reacties
  • 198 keer bekeken

De verdeelkast naast onze tuin maakt enorme herrie. Ondanks “ stille” ventilatoren is het niet vol te houden. Bestaat er een oplossing?
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 June 2019, 10:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @MirjamE, Welkom op het forum. Ik ga graag voor je in overleg of er mogelijkheden zijn. Zou je jouw postcode, huisnummer ( en klantnummer) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Aan de hand van deze gegevens weten mijn collega's wel over welke kast het gaat en zullen ze de mogelijkheden bespreekbaar maken. Zou je ook je 06-nummer waarop je bereikbaar bent willen toevoegen aan je profiel? Dit kan bij klantnummer mobiel. Het kan zijn dat ze je hierover telefonisch benaderen.
We zijn geen klant dus ik kan geen klantnummer invullen. Rest van de gegevens ingevoerd.
Na heel wat bellen vandaag zijn we erachter gekomen dat het gaat om een kabelverdeler koperskast met BLOV ap-zvhz. De CGB is 005502. Adres van de kast os AR-kasteellaan 130 7325RS. Er is echter geen contact voor een oplossing. We zouden morgen terug gebeld worden maar na de hele dag van het kastje naar de muur gestuurd te zijn (KPN, reggefiber, volker wessels, schuring, allinq) heeft de laatste aangegeven terug te bellen. We hebben nog niets gehoord en weten niet of we de juiste persoon te pakken hebben.
Mocht het nodig zijn dat we klant zijn moeten we dan een prepaid kaartje aanschaffen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @MirjamE, Een klantnummer is niet nodig in dit geval. Ik zet het door naar de juiste afdeling en zij zullen het z.s.m. oppakken(mochten ze dit nog niet hebben gedaan). Ze zoeken altijd contact of ik koppel het aan je terug. Mocht je contact hebben gehad met mijn collega's, wil je dan nog een terugkoppeling geven in dit topic?

Reageer