Gemaakte afspraken over contractsverlenging niet nagekomen

  • 2 December 2019
  • 7 reacties
  • 193 keer bekeken

Ik heb donderdag mijn contract opgezegd na jaren trouwe klant te zijn geweest van kpn. Zaterdag kreeg ik een telefoontje van een kpn medewerkster en ze zei dat ze een mooie deal had voor mij. Hiervoor pleegde zij ook nog overleg met haar manager . we werden t eens met de deal. Ze zou zo snel mogelijk de nieuwe afspraken per mail bevestigen.. Ik had vandaag nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Ik heb daarom contact opgenomen met de klantenservice. Na heel lang wachten kreeg ik iemand aan de lijn en die kwam met heel andere berekeningen en bedragen dan haar collega van zaterdag. Ze kon zien over welke pakketen ik met haar collega had gesproken maar de prijzen waren plots veel hoger. Hoe kan het dat een medewerker afspraken maakt met klanten in overleg met haar manager en 2 dagen later komen ze hun afspraken niet na.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@MosFat Welkom op ons Forum! Het verbaast mij dat die tweede collega een ander aanbod deed dan de eerste collega. Hier zou geen verschil in moeten zitten. Ik wil het graag even voor je uitzoeken. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb t ingevuld. Ik was ook verbaast en tegelijkertijd boos omdat ze bleef beweren dat de berekeningen van haar collega fout waren. Jullie houden toch alles bij als iets afrsproken is tussen jullie en de de klanten? Vaak worden de gesprekken opgenomen om de de dienten te verbeteren. Dus de prijzen die ik met de eerste collega heb afgesproken kunnen makkelijke achterhaald worden.

Reputatie 7
Badge +17

@MosFat Even voor de goede orde zodat anderen dit ook kunnen lezen. Ik heb een formulier ingevuld naar de desbetreffende afdeling die het aanbod hebben gedaan. Zij nemen als het goed is zo snel mogelijk contact met je op en maken het in orde. Laat je het hier weten als het is opgelost? 

Goedeavond, ik heb gisteren een bevestigingsmail gekregen met dáárop de producten van het nieuwe abonnement. Wat me opvalt is dat er twee producten niet bij staan namelijk Opnemen en een tweede TV-ontvanger. Bij wie moet ik dat meden.

Sorry opnemen pakket staat wel bij, stond ergens onderaan de mail gemeld. 

Reputatie 7
Badge +17

@MosFat Bij mij!! Ik stuur er gewoon een mail achteraan. Bedankt voor het melden. 

Super, en ik wil je bij deze ontzettend bedanken voor je snelle reactie en goede service

Reageer