Beantwoord

Geen internet, telefoon, televisie en 'KPN belt mij terug' (niet dus)

  • 23 January 2020
  • 6 reacties
  • 179 keer bekeken

Sinds afgelopen dinsdag geen enkele verbinding meer, geen internet, televisie en bellen mogelijk. Op de bekende KPN manier word ik van het kastje naar de murr gestuurd. “De back office is er mee bezig meneer", “U wordt vandaag teruggebeld met meer info”, etc.

 

Iedere keer maar weer bellen met de klantenservice, telkens dezelfde info, “de backoffice is er mee bezig meneer, u hoort van ons". 

 

Aangezien ik voor het grote deel thuis werk heb ik echt een probleem, ik kan niets. 

En bij KPN Klantenservice kom ik dus niet verder, wellicht via deze weg?

 

Persoonlijk ben ik er geen fan van om klachten etc op internet te plaatsen, maar daar ik nu al dagen aan het lijntje gehouden wordt blijft mij geen andere keus, aangezien ik qua werk echt een probleem heb.  

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 January 2020, 13:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Heeft de klantenservice je geen noodpakket aangeboden?
Daar zou je wel recht op hebben volgens mij.
Als je je forumprofiel aanvult met je gegevens dan kan een webcare medewerker wel even kijken wat er mogelijk is en ook kan deze medeweker misschien zien of er nog wat notities zijn achtergelaten door de back office.


 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, @PAHB! Wat vervelend dat je zonder diensten zit én nog geen duidelijkheid hebt. Graag kijken we dit voor je na, maar dan hebben we wel je gegevens nodig. Vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan komen we er zo snel mogelijk op terug.

Reputatie 7
Badge +21

@PAHB, ik zie helaas nog geen reactie of ingevuld Forum profiel. Heb je inmiddels weer internet en telefoon, of kunnen we je hier nog bij helpen?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereagerd, PAHB. Dan gaan we ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht dat toch niet zo zijn, reageer alsnog. 

Excuses voor de late reactie, gisteren hebben wij na heel veel telefoontjes van onze kant een monteur op bezoek gehad. Glasvezelkastje bleek kapot te zijn, na 10 min werkte alles weer. Dus inmiddels alles opgelost, had alleen geen week hoeven duren als KPN actie had ondernomen.

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het nu weer verholpen is, PAHB! Jammer dat het inderdaad een week geduurd heeft :( Ik kan hier nu niets meer aan veranderen. Maar mocht je onverhoopt nog eens een probleem ervaren, meld je hier gerust weer. Vul in dat geval dan je forumprofiel in, dan kunnen we ook actie ondernemen :)